تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
3

خدمات شهرداری در قبال آموزش و پرورش قابل تقدیر است

  • کد خبر : 8956
  • 27 شهریور 1398 - 11:30
خدمات شهرداری در قبال آموزش و پرورش قابل تقدیر است

با اشاره به اینکه آموزش و پرورش نیازمند رسیدگی و توجه ویژه است، بیان کرد: منظور از توجه این نیست که آموزش و پرورش نیازمند صدقه است بلکه براساس دینی که آموزش و پرورش برگردن مردم و مسئولین دارد ، همگان باید در جهت کاهش مشکلات این حوزه تلاش نمایند.

به گزارش هرمزگان امروز” رضا حیدری زاده” در یکصد و سی و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس که با دستور کار ” نشست و هم اندیشی شورای اسلامی شهر بندرعباس با اداره کل آموزش و پرورش در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی ۹۸_۹۹″ برگزار شد،

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در ادامه خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش رسالت پرورش فرزندان این مرز و بوم را به عهده دارد و وظیفه ماست که اگر در جایی مشکلی در آموزش و پرورش وجود دارد با یک نگاه مدبرانه و بدور از خصومت نسبت به رفع آن همدلی و چاره اندیشی نماییم چرا که بی توجهی به رفع آن معضل نوعی خیانت به نسل آینده خواهد بود.

حیدری زاده گفت : با نگاه ویژه مدیر کل محترم آموزش و پرورش، وضعیت فعلی این اداره کل نسبت به گذشته پیشرفت خوبی داشته است.

این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطر نشان کرد: خدمات شهرداری در قبال آموزش و پرورش قابل تقدیر است اما سئوال اصلی و همیشگی همچنان بی پاسخ مانده و آن این است که سایر دستگاه های خدمات رسان غیر از شرکت در مراسم زنگ مهر چه کاری برای آموزش و پرورش انجام داده اند؟ و چرا طرح معین شدن برخی از ادارات برای مدارس به بهانه ی مختلف در حد همان طرح و شعار باقی مانده و اجرایی نشده است.؟

وی گفت: در سال گذشته در مجموعه فضای سبز طی یک تفاهم نامه ای با آموزش و پرورش طرح تلاش سبز را آغاز کردیم که انتظار می رود در جهت تثبیت و ارتقاء فرهنگ توجه به فضای سبز ، شهرداری بندرعباس و آموزش و پرورش این طرح را ادامه دهند تا شاهد توسعه ی بیش از پیش فضای سبز به عنوان یکی از نیازهای اساسی در شهر باشیم.

حیدری زاده در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم اما هنوز در اطراف برخی از مدارس نخاله و زباله های حاصل از بی تدبیری برخی افراد را شاهد هستیم که شهرداران مناطق به این مسئله ورود کنند تا هر چه زودتر این نخاله ها جمع آوری و دغدغه مدیران زحمتکش و خانواده ها مرتفع گردد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=8956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.