تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
2

حضورمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در جشنواره طلایه داران

  • کد خبر : 50753
  • 04 اسفند 1402 - 14:57
حضورمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در جشنواره طلایه داران

احسان کامرانی همزمان با برگزاری جشنواره طلایه داران شکوه ایران زمین استان هرمزگان در شب فرهنگی ویژه شهرستان حاجی‌آباد شرکت کرد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، احسان کامرانی همزمان با برگزاری جشنواره طلایه داران شکوه ایران زمین استان هرمزگان با همراهی سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی و مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری از جشنواره طلایه داران شکوه ایران زمین در محل زیر پرچم که با همکاری سازمان امور اجتماعی کشور و به همت اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری برپا شده است در شب فرهنگی  ویژه شهرستان حاجی‌آباد شرکت کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان همچنین از بخش های مختلف نمایشگاه جشنواره که محصولات و سوغات استان های مختلف کشور در آن عرضه شده است بازدید بعمل آورد.

همزمان با برگزاری جشنواره طلایه داران شکوه ایران زمین در استان که با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و افزایش مشارکت اجتماعی در دستور کار قرار گرفته هر شب آن ویژه یک شهرستان استان به منظور معرفی ظرفیت های فرهنکی، هنری، ورزشی و… آنها اختصاص یافته است.

تاکنون شهرستان های میناب، سیریک، بندرلنگه، حاجی آباد، رودان و خمیر با مدیریت فرمانداران با حضور در محل جشنواره به معرفی ظرفیت ها و توانمندی های خود پرداخته اند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=50753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.