تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
0

حجره داران میدان میوه و تره بار باید پسماندهای تولیدی خود را مدیریت کنند

  • کد خبر : 53822
  • 13 اردیبهشت 1403 - 10:35
حجره داران میدان میوه و تره بار باید پسماندهای تولیدی خود را مدیریت کنند

سازمان مدیریت پسماند با همکاری سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری بندرعباس نسبت به آموزش حجره داران و کارگران میدان میوه و تره بار در راستای رعایت پاکیزگی هر حجره و محیط اطراف ، اقدام کرد.

به گزارش صبح دریانیوز ، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس با اعلام این خبر گفت : پیرو بازدید افشین مظهری معاون شهردار بندرعباس از عدم رعایت نظافت برخی حجره داران مستقر در محل اصلی پخش میوه و تره بار بندرعباس، با هماهنگی‌ها و دستورات لازم کارشناسان روابط عمومی و آموزش به همراه ۱۵ نفر آموزشگر با حضور در محل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری و ضمن بازدید میدانی از تمامی حجره ها، آموزش و تذکرات لازم در حوزه مدیریت پسماند را به حجره داران و کارگران شاغل در آن مکان ارائه دادند.
حمید جمالی افزود : محوریت آموزش ها در خصوص اینکه هر حجره موظف هستند برای خود سطل زباله تهیه کنند، پسماندها را در سطل زباله ریخته و به مشتریان نیز تذکر دهند که نظافت حجره و محوطه را رعایت کنند، هر حجره دار در صورت رها کردن زباله در کانال و محوطه نسبت به پاکسازی اقدام کند، از رها کردن پسماند میوه ها در محیط خودداری کنند، پس از تعطیلی کار سطل زباله را در ورودی حجره قرار داده تا خودروی حمل زباله شهرداری سطل ها را تخلیه کند.
جمالی ادامه داد : در بازدید های بعدی در صورتی که به آموزش ها عمل نکرده باشند اخطار کتبی دریافت خواهند کرد که مشمول جریمه می باشد.
وی بیان کرد : با وجود اینکه پاکبان ها این محل را رفت و روب می کنند اما به دلیل حجم زیاد پسماندهای رها شده در تمام این محوطه در امر خدمات رسانی با مشکل مواجه هستند.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس مطرح کرد : طی روزهای آینده با همکاری سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری بندرعباس، بنرهای آموزشی مخصوص حجره داران میدان میوه و تره بار جهت تاکید بیشتر به رعایت نکات یاد شده، نصب خواهد شد.
پایان خبر /

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=53822

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.