تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
2
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان خبر داد:

جذب مشارکت ۳۰ میلیارد تومانی بنیاد برکت در پروژه های هرمزگان/تصویب ۴۶۸ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی

  • کد خبر : 22805
  • 14 آبان 1399 - 12:23
جذب مشارکت ۳۰ میلیارد تومانی بنیاد برکت در پروژه های هرمزگان/تصویب ۴۶۸ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از جذب مشارکت ۳۰ میلیارد تومانی بنیاد برکت برای اجرای پروژه های حوزه راه، آب، گردشگری و اشتغالزایی در سال ۹۹ در هرمزگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، رضا مدرس در جلسه پیگیری مصوبات مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در پروژه های زیرساختی و اشتغالزایی استان هرمزگان، عنوان کرد: در این نشست، گزارش دستگاه های اجرایی از سوی مدیران استانی و میزان مشارکت بنیاد برکت در پروژه های عمرانی و زیرساختی استان در سنوات گذشته از سوی معاون عمرانی این بنیاد تشریح شد.

وی با بیان اینکه پیش از این در حوزه زیرساختی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در شهرستان های بشاگرد، بندرعباس و میناب مشارکت داشته است، افزود: در حوزه اشتغال‌زایی، شهرستان های میناب، سیریک و بشاگرد به عنوان مناطق الگو انتخاب شدند و فرآیند اجرایی آن آغاز شده است.

مدرس خاطرنشان کرد: در همین راستا ۴۶۸ فقره تسهیلات برای پرداخت مصوب شده و ۶۰۰ پروژه نیز در دست تصویب است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، مشارکت ۱۰ میلیاردتومانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در بازگشایی منطقه زیرکوه گافر بشاگرد، میناب و سیریک، تصویب ۱۲ میلیارد تومان برای “آبرسانی به بشاگرد، میناب و سیریک” و مشارکت در “تکمیل فاز دوم رینگ جزیره هرمز” به میزان یک سوم کل قرارداد را از جمله مصوبات نشست امروز عنوان کرد.

وی افزود: پیش از این نیز بالغ بر چهار میلیارد تومان نیز در فاز نخست اجرای رینگ جزیره هرمز از سوی بنیاد برکت تخصیص داده شده است.

مدرس تصریح کرد: در مجموع ۳۰ میلیاردتومان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام برای اجرای پروژه ها در سال ۹۹ تخصیص داده شده و جذب این مشارکت‌ها با پیگیری های استاندار هرمزگان در پایتخت محقق شده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=22805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.