تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
5

تولید روزانه ۷۰۰ ماسک دسترنج دختران بسیج دانشجویی هرمزگان

  • کد خبر : 16230
  • 06 اردیبهشت 1399 - 19:50
تولید روزانه ۷۰۰ ماسک دسترنج دختران بسیج دانشجویی هرمزگان
مسوول خواهران بسیج دانشجویی هرمزگان ادامه داد: این دانشجویان علاوه بر تولید ماسک از همان ابتدای روزهای شناسایی ویروس کرونا پخش مواد شوینده، آموزش و رعایت بهداشت در بین مردم روستاها و برخی محله‌های شهر را برعهده داشتند.باوقار گفت: هم‌چنین خواهران بسیج دانشجویی حوزه های شهید کاوه و امام علی"ع" بندرعباس به مناسبت نیمه شعبان اقدام به آب‌گیری هویج و پخش آن در بیمارستان‌هایی که بیماران کرونایی در آنجا بستری بودند، کردند.

به گزارش هرمزگان امروز مهین باوقار روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: با راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک یکبار مصرف از دهه سوم اسفند ۹۸ توسط دانشجویان جهادگر بسیجی در این دانشگاه‌ها، ماسک‌های تولیدی به مراکز درمانی، روستاها و همچنین مناطق در معرض خطر کووید-۱۹ ارسال می‌شود.

وی سهم خواهران بسیج دانشجویی هرمزگان در ایفای نقش خود برای مبارزه با ویروس کرونا را جهادگرانه دانست و ادامه داد: این دانشجویان علاوه بر تولید ماسک به این مناطق یادشده، ماسک پارچه‌ای را برای دانشجویان و افرادی که در ضدعفونی معابر، پلیس راه‌ها و ورودی شهرها در حال خدمت رسانی به مردم بودند نیز تولید و ارسال می‌کردند.

مسوول خواهران بسیج دانشجویی هرمزگان ادامه داد: این دانشجویان علاوه بر تولید ماسک از همان ابتدای روزهای شناسایی ویروس کرونا پخش مواد شوینده، آموزش و رعایت بهداشت در بین مردم روستاها و برخی محله‌های شهر را برعهده داشتند.باوقار گفت: هم‌چنین خواهران بسیج دانشجویی حوزه های شهید کاوه و امام علی”ع” بندرعباس به مناسبت نیمه شعبان اقدام به آب‌گیری هویج و پخش آن در بیمارستان‌هایی که بیماران کرونایی در آنجا بستری بودند، کردند.

وی مشارکت در تهیه بسته‌های معیشتی در مسجد جامع بندرعباس، حضور در جشن همدلی، تهیه اقلام غذایی ماه مبارک رمضان بین اقشار نیازمند در گروه‌های جهادی شهرستان‌های رودان، میناب، بندرلنگه، بندرعباس، برپایی محفل جزخوانی و تلاوت مجازی قرآن در بسیج دانشجویی شهید مصطفی ذاکری دانشگاه پیام نور میناب از دیگر فعالیت‌های خواهران بسیج دانشجویی استان است.

براساس گزارش سخنگوی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی یک هزار و ۱۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۸۹ هزار و ۳۲۸ نفر رسیده است.

به گفته دکتر کیانوش جهانپور، در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به پنج هزار و ۶۵۰ نفر رسید و تا کنون ۴۱۰ هزار و ۷۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است و خوشبختانه تا کنون ۶۸۱۹۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: سه هزار و ۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=16230

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.