تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
3

توقیف محموله ۵۰۰ میلیاردی قطعات خودروهای لوکس دربندرعباس

  • کد خبر : 22818
  • 14 آبان 1399 - 12:57
توقیف محموله ۵۰۰ میلیاردی قطعات خودروهای لوکس دربندرعباس
با هوشیاری و تلاش شبانه روزی پلیس هرمزگان یک محموله 500 میلیارد ریالی انواع قطعات خودروهاي لوکس خارجي قاچاق در بندرعباس شناسایی و کشف شد.

به گزارش هرمزگان امروز : فرمانده انتظامی استان هرمزگان در مصاحبه با خبرنگارپایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سازمان یافته کالا و ارز با انجام کار وسیع اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی یک باند سازمان یافته که اقدام به قاچاق انواع قطعات خودروهای لوکس نظیر سانتافه، هیوندا، تویوتا و غیره می کردند را شناسایی و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: با بررسی های پلیسی انجام شده، مشخص شد اعضای این باند از کشورهای حاشیه خلیج فارساز طریق دریا قطعات خودروهای خارجی را از مسیر شهرستان های “بندرخمیرو سیریک” به “بندرعباس” انتقال و ضمن دپو آن با هماهنگی قبلی به استان های شمالی کشور قاچاق می کنند.

سردار ” غلامرضا جعفری” اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با پیگیری و تلاش های بی وقفه و با بهره گیری از شیوه های پلیسی نهایتا محل دپو آنها را دریکی از محلات حاشیه ای “بندرعباس” شناسایی کردند.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: ماموران با تشکیل اکیپی ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۲ متهم دستگیر و در بازرسی از انبار مورد نظر ۹۷۴قطعه، انواع قطعات خودرو های لوکس به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در این رابطه یک دستگاه خودرو سواری متعلق به قاچاقچیان نیز توقیف شد، خاطر نشان کرد: تلاش ماموران برای شناسایی ودستگیری دیگر اعضای احتمالی این باند ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=22818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.