تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
5

توقیف محموله ۴۰ میلیاردی مواد اولیه دارویی قاچاق در بندرعباس

  • کد خبر : 23482
  • 17 آذر 1399 - 12:54
توقیف محموله ۴۰ میلیاردی مواد اولیه دارویی قاچاق در بندرعباس
با تیزهوشی پلیس هرمزگان، کانتینر حامل 4تن و 600 کیلو مواد اولیه دارویی قاچاق به ارزش 40 میلیارد ریال در ایست و بازرسی" شهید میرزایی بندرعباس" شناسایی و توقیف شد.

به گزارش هرمزگان امروز، سردار “غلامرضا جعفری” فرمانده انتظامی استان در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس با انجام اقدامات اطلاعاتی از تصمیم قاچاقچیان مبنی برجابجایی محموله قاچاق دارو به وسیله یک دستگاه کانتینر مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از بررسی مسیر حرکت محموله مذکور، مأموران به ایست و بازرسی شهید “میرزایی” شهرستان بندرعباس اعزام و یک دستگاه کامیون کشنده کاویان متعلق به قاچاقچیان را در محور” بندرعباس، حاجی آباد ” توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: پس از بررسی بارنامه، پته گمرکی و پایش سیستمی مشخص شد اسناد و مدارک گمرکی ارائه شده با کانتینر مغایرت دارد که در بازرسی از خودرو تعداد ۱۸۴ بشکه ۲۵ کیلویی معادل ۴ تن و ۶۰۰ کیلو مواد اولیه ساخت داروی چرک خشک کن قاچاق و فاقد مجوز حمل غذا و دارو کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی ارزش محموله کشف شده را بنا به نظر کارشناسان ۴۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد : در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23482

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.