تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
10

توقیف سه هزار قوطی شیرعسل فاسد در کیش

  • کد خبر : 5966
  • 02 مرداد 1398 - 11:44
توقیف سه هزار قوطی شیرعسل فاسد در کیش

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش از کشف و معدوم ۳ هزار و ۲۷۶ عدد قوطی شیر عسل تاریخ گذشته از سوپرمارکتها و انبارهای توزیع و پخش مواد عذایی در جزیره کیش خبر داد و گفت: اقلام توقیفی پس از توقیف و معدوم سازی روانه کارخانه بازیافت می شود.

به گزارش هرمزگان امروز، ، دکتر رضانیا ضمن تاکید بر ضرورت همکاری مردم در اطلاع رسانی به موقع اظهار کرد: ما در حوزه بهداشت وسلامت مردم با احدی تعارف نداریم و با متخلفان فروش و نگهداری هر نوع کالای تاریخ گذشته و ممنوعه اعم از بهداشتی، دارویی و غذایی برخورد خواهد شد.
رئیس مرکز توسعه سلامت کیش از کلیه صنوف درخواست کرد برنامه خود اظهاری کالاهای تاریخ گذشته خود را به جهت پیشگیری از وجود این کالاها در سطح عرضه و بروز برخوردهای قانونی از سوی مرکز توسعه سلامت بسیار جدی بگیرند.
این مسئول درحوزه سلامت از کلیه شهروندان تقاضا کرد حتما در هنگام خرید اقلام خوراکی، آشامیدنی و آرایشی، بهداشتی و دارویی به مشخصات درج شده روی بسته بندی ها به ویژه تاریخ تولید و انقضاء دقت نموده و از سلامت بسته بندی نیز اطمینان خاطر حاصل کنند.
رضانیا خاطرنشان کرد: شهروندان ازخرید موارد تاریخ گذشته، مخدوش یا بسته بندی آسیب دیده پرهیز کنند و ضمن تذکر به متصدی فروش می توانند مورد را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=5966

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.