تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
3

توسعه جزیره هرمز با مشارکت مردم امکان پذیر است

  • کد خبر : 6501
  • 15 مرداد 1398 - 9:55
توسعه جزیره هرمز با مشارکت مردم امکان پذیر است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: جزیره هرمز طبیعت زیبا و منحصر به فردی دارد که این امر موجب جذب هزاران گردشگر در سال می شود که باید برای میزبانی از آنها برنامه ریزی مناسبی داشت.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر عباس میرزاد در جلسه شورای اداری جزیره هرمز، افزود: زیبا سازی فضای شهری این جزیره در جذب گردشگر نقش موثری دارد که باید مد نظر شهرداری هرمز قرار گیرد.
وی اضافه کرد: جذب گردشگر موجب رونق کسب و کار و به تبع، ایجاد اشتغال و درآمد برای بومیان جزیره خواهد شد که برای تحقق این مهم نیاز به فراهم سازی زیر ساخت های مورد نیاز است.
میرزاد با بیان اینکه فراهم سازی امکانات و زیر ساخت ها موجب رونق هرمز خواهد شد، افزود: مسئولان و شورای شهر جزیره هرمز باید پیگیر فراهم سازی زیرساخت ها در این جزیره باشند تا بتوان روند توسعه آن را تسریع بخشید.
وی توسعه هرمز را با مشارکت مردم امکان پذیر دانست و عنوان کرد: مردم باید در زمینه توسعه محیط زندگی خود همراه مسئولان گام بردارند.
وی تصریح کرد: ورود مردم در زمینه توسعه جزیره هرمز می تواند همراه با اتفاقات کوچک اما تاثیرگذار همراه باشد.
میرزاد واگذاری پروژه های جزیره هرمز به بخش خصوصی و سرمایه گذاران را موثر در روند توسعه جزیره دانست و بیان کرد: باید از توان بخش خصوصی در توسعه جزیره هرمز بخوبی استفاده کرد.
وی بر تکمیل پروژه نیمه کاره اردوگاه دانش آموزی تاکید کرد و گفت: اتمام این پروژه علاوه بر نیاز استان به این اردوگاه ، به منظور اسکان دانش آموزان سراسر کشور از دستورات استاندار هرمزگان نیز است که باید در اولویت قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=6501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.