تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024

آخرین اخبار

نبی اله رشنو مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، شهرام الهیاری رئیس گروه پیشگیری؛ پیشبینی و هشدار دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، مهدی تیموری آشتیانی کارشناس پیشگیری؛ پیشبینی و هشدار دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی به همراه اسد پور مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، روح‌الله رمضان‌پور رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان از قرنطینه حفظ نباتات در اسکله باهنر و بندر شهید رجایی بازدید کردند. جشن خانوادگی روز ملی خلیج فارس در جزیره کیش عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد اهم اقدامات منطقه حفاظت شده گنودر گرامیداشت هفته زمین پاک پیام مهندس حسینی به مناسبت روز جهانی قدس قشم به عنوان منطقه آزاد اول و برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد آیین کلنگ‌زنی پارک «کاکا و دادا» در شهر بندرعباس هرمزگان بستری مناسب برای توسعه کشور و اقتصاد دریاپایه/برگزاری آموزش های محیط زیستی در مدارس

3

توزیع ۳۶ میلیون لیتر مواد سوختی در روستاهای هرمزگان

  • کد خبر : 20033
  • 26 تیر 1399 - 11:21
توزیع ۳۶ میلیون لیتر مواد سوختی در روستاهای هرمزگان
مدیرتعاون روستایی استان هرمزگان با بیان اینکه در تأمین سوخت مورد نیاز روستاییان با مشکل مواجه نیستیم، گفت: سوخت مورد نیاز روستاییان این استان فراهم شده است.

به گزارش هرمزگان امروز: سیروس اسدپور اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون به منظور تأمین سوخت مورد نیاز روستاییان ۳۶ میلیون و ۳۵۰ هزار لیتر مواد سوختی در روستاهای استان هرمزگان توزیع شده است.

وی با اشاره به نوع سوخت توزیع شده در روستاها تصریح کرد: این مواد سوختی شامل ۲۲ میلیون و ۶۵۰ هزار لیتر نفت گاز، ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین و ۳۰۰ هزار لیتر نفت سفید انواع سوخت‌هایی است که در بین بهره‌برداران و تولیدکنندگان روستایی توزیع شده است.

وی بیان داشت: برای تأمین این مواد سوختی بیش از ۳۴۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه توزیع این میزان سوخت با همکاری فروشگاه‌ها و واحدهای عرضه سوخت در روستاها به کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی و روستاییان انجام شده است، افزود: این میزان سوخت توسط ۹۰ فروشگاه و واحد عرضه در روستاها به کشاورزان و روستاییان ارائه شده است.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین رسالت شبکه تعاون روستایی ارائه خدمات به روستاییان و اعضا تشکل‌های تحت پوشش در چارچوب اهداف و اساسنامه‌های تعاونی‌ها است.

اسدپور خاطرنشان کرد: شبکه تعاون روستایی با گستردگی قابل توجه در سطح استان سبب شتاب بخشیدن به خدمات رسانی در سطح روستاها می‌شود.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان گفت: با همکاری خوب سازمان تعاون روستایی با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان تلاش شد تا اکثر فروشگاه‌ها با استانداردهای لازم تجهیز شود و بتوانیم خدمات خوبی به کشاورزان ارائه دهیم.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=20033

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.