تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
0

تلاش برای ارتقای خدمات به جامعه صیادی // اولویت فعالیت های شیلاتی باید حل مشکل صیادان باشد

  • کد خبر : 53954
  • 18 اردیبهشت 1403 - 12:08
تلاش برای ارتقای خدمات به جامعه صیادی // اولویت فعالیت های شیلاتی باید حل مشکل صیادان باشد

مدیرکل شیلات هرمزگان، دکتر جباری، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ،فرماندار این شهرستان و معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان با حضور در شهرستان بندرلنگه ضمن دیدار با جامعه صیادی این شهرستان به بررسی و ارائه راهکار حل مسائل و مشکلات جامعه صیادی این شهرستان پرداختند.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، دکتر جباری، نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی این نشست را خوب و کارگشا خواند و افزود: نگرانی های در باب مجوزهای صیادی وجود داشت که خوشبختانه با توضیحات قانع کننده مدیرکل شیلات استان و برگزاری این نشست شاهد رفع دغدغه جامعه صیادی و نگرانی ها در این خصوص بودیم.

نماینده حوزه انتخابیه بندرلنگه، بستک و پارسیان صید و صیادی و فعالیت های شیلاتی را یکی از مهمترین فعالیت های در استان هرمزگان خواند و تاکید کرد بدون شک توجه به فعالیت های شیلاتی ارتقای رضایت مندی مردم را به دنبال دارد.

جباری ضمن قابل تقدیر خواندن فعالیت های شیلاتی در استان، مجلس را پلی بین مردم و دولت خواند و تصریح کرد: بدون شک مشکلات در مسیر توسعه همواره وجود دارد اما با اتحاد خوبی که بین مجموعه مردم، دولت، مجلس و به ویژه شیلات و جامعه صیادی وجود دارد این مشکلات نیز مرتفع میگرد.

در ادامه مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به ظرفیت‌های خوب صید و صیادی در شهرستان بندرلنگه و برخورداری از حدود یک سوم صید استان در این شهرستان گفت: خوشبختانه این شهرستان از نظر جامعه صیادی، مدیریت بنادر و ظرفیت‌های صید و صیادی جزء شهرستان های نمونه کشور است.

مسعود بارانی با بیان اینکه یکی از دغدغه های مطرح شده از سوی جامعه صیادی در این دیدار تعجیل در صدورمجوز قایق های صیادی از طریق درگاه ملی صدورمجوز ها خواند و گفت: بدون شک تمامی افراد واجد شرایط در سرشماری سال ۹۹ از مجوز های صید بهره مند خواهند شد.

وی همچنین حل شدن پارکینگ قایق های صیادی و هچنین راه اندازی جایگاه سوخت در بندرکنگ را از دیگر دغدغه های مطرح شده جامعه صیادی این شهرستان خواند و گفت: مشکل پارکینگ قایق های صیادی بندر کنگ با مشارکت تعاونی های صیادی این شهرستان به زودی حل خواهد شدو جایگاه سوخت بندر صیادی کنگ نیز آماده است که در اسرع وقت راه اندازی می شود.

در ادامه فرماندار شهرستان بندرلنگه نیز حل مشکلات جامعه صیادی از اولویت های دولت مردمی خواند و گفت: در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=53954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.