تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
2

تقدیر مدیر کل بحران هرمزگان از تیم ایمنی و آتش‌نشانی شرکت پالایش نفت آفتاب

  • کد خبر : 51828
  • 18 اسفند 1402 - 16:57
تقدیر مدیر کل بحران هرمزگان از تیم ایمنی و آتش‌نشانی شرکت پالایش نفت آفتاب

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در راستای اجرایی کردن طرح «سلام» و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه مدیریت بحران از تیم ایمنی و آتش‌نشانی شرکت پالایش نفت آفتاب بندرعباس تقدیر کرد.

  به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در جلسه ای که با حضور رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس و مدیران شرکت پالایش نفت آفتاب بندرعباس در راستای اجرایی کردن طرح “سلام” و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در این حوزه برگزار شد، ضمن تشکر از تیم ایمنی و آتش‌نشانی شرکت پالایش نفت آفتاب،اظهار کرد: در راستای اجرای کردن طرح “سلام” و استفاده از بخش خصوصی در حوزه مدیریت بحران از خدمات و زحمات مسئول ایمنی Hse و کارکنان آتش‌نشانی این شرکت قدردانی می کنم که در این راستا همگام و همراه ما هستند. 

حسن زاده به تشریح طرح “سلام” پرداخت و عنوان کرد: قرارگاهی در سطح ملی تشکیل شده و به فراخور در سطح استان‌ها با انتصاب اعضا فعالیت خود را آغاز کرده است و مطابق آن بازدیدهای دوره‌ایی و نشست با مدیران شرکت های خصوصی با هدف اجرای این طرح و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در مراحل چهارگانه بحران مورد برگزار می‌شود.

وی به اهداف این طرح نیز اشاره و عنوان کرد : هدف اولیه ما شناسایی و مراحل بعد نیز تشکیل تیم های واکنش سریع، برگزاری دوره های آموزشی و انجام مانور، تمرین ها و رزمایش بین این شرکت ها خواهد بود. 

در این نشست رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس و مدیران شرکت پالایش نفت آفتاب حضور داشتند و از تلاش‌های مدیرکل مدیریت بحران استانداری نیز قدردانی کردند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=51828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.