تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
4

تقدیر رئیس ستاد اقامه نماز استان از اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت

  • کد خبر : 14479
  • 14 بهمن 1398 - 11:56
تقدیر رئیس ستاد اقامه نماز استان از اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت

جلسه ستاد اقامه نماز با حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان و رئیس سازمان، معاونین و روسای ستادی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان برگزار شد.

به گزارش هرمزگان امروز: خلیل قاسمی ضمن تبریک و گرامیداشت دهه مبارک فجر گزارشی از عملکرد ستاد اقامه نماز ارائه داد و گفت: اولویت اصلی ما در سازمان، گسترش و تعمیق فرهنگ اقامه نماز در سازمان در راستای اجرای سند راهبردی نماز است.

وی با اشاره به نقش نماز و رزق حلال در زندگی فردی و اجتماعی گفت: نقش اصناف و بازار در ترویج فرهنگ نماز، نقشی اساسی و تاثیرگذار است، زیرا همه اقشار با بازار ارتباط مستقیم دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به نقش اصناف و بازاریان در توسعه و ترویج فرهنگ نماز خواستار حضور طلاب و برگزاری نماز جماعت در نمازخانه های مجتمع های تجاری شد.

قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود به افتتاح و بهره برداری از پروژه های دهه مبارک فجر پرداخت و اظهار داشت: در دهه مبارک فجر ۴۱ طرح صنعتی، معدنی و تجاری در سراسر استان با سرمایه گذاری ۲۳۱۹ میلیارد تومان و ارزی ۵/۴۲ میلیون یورو و اشتغالزایی ۳۰۱۲ نفر افتتاح و به بهره برداری می رسد.

در ادامه حجت‌الاسلام اعتمادی رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان با تقدیر از تلاش مجموعه مدیریتی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان طی سالهای اخیر برای گسترش فرهنگ اقامه نماز در این سازمان گفت: خوشبختانه طی سالهای اخیر شاهد بهبود وضعیت این سازمان در ارزیابی های ستاد اقامه نماز بوده‌ایم که این امر بویژه در طول سال ۹۸ چشمگیر بوده است.

وی ضرورت اجرای طرح‌های فرهنگی، تبلیغی و هنری را در رونق‌بخشی به فضای مناسب در اقامه نماز اول وقت یادآور شد و تصریح کرد: ما در قالب کمیته‌های مختلف و با محوریت سازمان‌ها و نهادهایی همچون تبلیغات اسلامی، مرکز رسیدگی به امور مساجد و کانون‌های مساجد تلاشمان بر این است تا فضای مناسبی را برای اقامه نماز اول وقت فراهم آوریم.

در ادامه در خصوص تفاهمنامه و گسترش همکاری میان ستاد اقامه نماز استان استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از طریق مشارکت در برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع نماز میان کارکنان و اعضای خانواده آنان، تجلیل از فعالان عرصه نماز و آموزش های مربوط به ترویج فرهنگ نماز در سطح واحدهای تابعه تبادل نظر کردند

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14479

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.