تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
5

تقدیر استاندار هرمزگان از نیروی انتظامی در ایجاد امنیت مطلوب

  • کد خبر : 11807
  • 30 آبان 1398 - 10:43
تقدیر استاندار هرمزگان از نیروی انتظامی در ایجاد امنیت مطلوب

استاندار و رئیس شورای تامین استان از تلاش ها و کوشش شبانه روزی پلیس و همه دستگاه های امنیتی برای ایجاد امنیت مطلوب و پایدار در سراسر این استان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش هرمزگان امروز:  “فریدون همتی” با اشاره به اجرای طرح اصلاح قیمت و مدیریت مصرف سوخت در کشور اظهار داشت: تصمیمات مسئولان در راستای مصلحت کشور است و در این خصوص نیز با انجام کارشناسی های مختلف، منافع کلان مردم مورد توجه قرار گرفته است.

وی گفت: مردم نجیب و شریف هرمزگان همراهی و همکاری بسیار خوبی را در راستای اجرای این تصمیم و همچنین برقراری نظم و امنیت پس از اجرای این طرح انجام داده اند که از همه شهروندان استان تشکر و قدردانی می کنم.

استاندار هرمزگان با تأکید بر اینکه علی رغم تهدیدات و اعتراضات احتمالی، بدون کمترین تنش و با مدیریت خوب و تلاش شبانه روزی پلیس امنیت برقرار شده است، تصریح کرد: خوشبختانه امنیت مناسب همچون گذشته با تلاش دستگاه های مسئول به ویژه نیروی انتظامی و همراهی و همکاری بسیار خوب اقشار مختلف مردم در همه شهرستان های هرمزگان برقرار است.

وی به امنیت مطلوب استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: با تلاش شبانه روزی دستگاه های عضو شورای تامین به خصوص نیروی انتظامی و همچنین همکاری و مشارکت خوب مردم هرمزگان در بحث تأمین امنیت، این استان از امنیت مطلوب و پایدار برخوردار است.

همتی خاطرنشان کرد: از همه مردم استان به جهت همراهی و همکاری خوب برای تامین امنیت و همچنین از کوشش دستگاه های مسئول در این زمینه به ویژه نیروی انتظامی تشکر و قدردانی می کنم.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: دستگاه های اجرایی باید با کوشش بیشتر در راستای ارائه خدمات به مردم تلاش کنند و افزایش نظارت را در راستای خدمت رسانی مطلوب در دستور کار داشته باشند و با انجام مناسب وظایف خود و تلاش بیشتر، همواره قدردان همراهی های مردم بزرگوار باشند.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=11807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.