تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
3
در جزیره کیش به امضا رسید؛

تفاهمنامه سه جانبه همکاری با موضوع ایجاد مرکز مقابله با آلوگی نفتی در دریا

  • کد خبر : 23605
  • 20 آذر 1399 - 12:12
تفاهمنامه سه جانبه همکاری با موضوع ایجاد مرکز مقابله با آلوگی نفتی در دریا
با حضور جلیل اسلامی معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، تفاهمنامه سه جانبه همکاری بین این سازمان، دانشگاه علم و صنعت و منطقه آزاد کیش با موضوع ایجاد مرکز مقابله با آلوگی نفتی دریا در جزیره کیش منعقد شد.

به گزارش هرمزگان امروز، “جلیل اسلامی” معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی که به منظور شرکت در آیین گشایش پژوهشکده محیط زیست دریا روز گذشته ۱۹ آذر به جزیره کیش سفر کرده بود با حضور در نمایشگاه محصولات دانش بنیان از بخش های مختلف این نمایشگاه که با موضوع حفاظت از محیط زیست دریا در محل این پژوهشکده دایره شده بود دیدن کرد .

بر پایه این گزارش تفاهمنامه سه جانبه همکاری بین سازمان بنادر و دریانوردی، دانشگاه علم و صنعت و سازمان منطقه آزاد کیش نیز در زمینه ایجاد مرکز مقابله با آلودگی نفتی با حضور نمایندگان دستگاه های یاد شده به امضا رسید .

بازدید از مرکز نوآوری جزیره کیش و شرکت در نشست بررسی راهکارهای توسعه دریا محور و اقتصاد دریا پایه با حضور “مسعود توفیقی” مدیر عامل این مرکز از دیگر برنامه های سفر یک روزه جلیل اسلامی به جزیره کیش بود.

لازم به ذکر است، جزیره کیش با وسعت ۹۰ کیلومتر مربع در مسیر تردد شناورهای فعال در حوزه های نفتی واقع شده و ‌شرکت‌های متعدد یکی از مراکز پشتیبانی و لجستیکی سکوهای نفتی خود را دراین جزیره قرار داده، این امر عملیات تخلیه و بارگیری و تردد شناورها نفتی را درمحیط های پیرامونی جزیره افزایش داده است .

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23605
  • منبع : روابط عمومی اداره کل بنادرودریانوردی هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.