تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024

آخرین اخبار

عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان طی پیامی روز ملی خلیج فارس را تبریک گفت. بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از غرفه شرکت صبا فولاد خلیج فارس در نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران خود را مکلف به دفاع از حقوق عامه کسانی می‌دانیم که زبان شکایت ندارند پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به مناسبت فرا رسیدن روز ملی خلیج فارس آغاز به کار اولین هنرستان « تجارت» در هرمزگان/ ثبت نام در اولین دبیرستان انرژی اتمی کشور در بندرعباس  به منظور بررسی وضعیت آفات نخیلات شهر فین بندرعباس با حضور مریم جلیلى مقدم رئیس سازمان حفظ نباتات، مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، امیر بابک صاحب نظر معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حفظ نباتات، ولى الله رضایى معاون دفتر پیش آگاهى سازمان حفظ نباتات، عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، مسعود گرگیج معاون بهبود تولیدات گیاهی استان، الهام اسدپور مدیر حفظ نباتات استان، بخشدار شهر فین و دیگر همکاران و باغداران شهر فین در بخشداری فین برگزار شد. ضبط یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق استاندار هرمزگان: نقش دولت در توسعه دریامحور به مثابه توانمندساز است

7

تشکیل ۵۳ پرونده تخلف عرضه مواد ضد عفونی دراستان

  • کد خبر : 20322
  • 31 تیر 1399 - 11:38
تشکیل ۵۳ پرونده تخلف عرضه مواد ضد عفونی دراستان
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت: از گروه کالایی انواع مواد شوینده، مواد ضدعفونی کننده، ماسک، دستکش و الکل به صورت مستمر نظارت و بازرسی بعمل می آید.

به گزارش هرمزگان امروز: عبدالرضا پیروی منش عنوان کرد:بازرسان این سازمان از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون در گروه کالایی الکل، ماسک و ژل عفونی کننده و دستکش پنج هزار و ۸۹۲ مورد بازرسی از داروخانه‌ها و مراکز عرضه این اقلام در سطح شهر بندرعباس بعمل آوردند.

وی افزود: برای واحدهای متخلف ۵۳ پرونده با ۶۶ بند تخلف در قالب گرانفروشی، تقلب، اختفاء و امتناع از عرضه به ارزش ریالی نه میلیارد و۸۷۶ میلیون ریال توسط بازرسان سازمان پرونده تشکیل شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان اظهار داشت: با توجه به شرایط ایجاد شده در بازار و سطح جامعه در خصوص بیماری کرونا، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری سایر دستگاه‌ها از ظرفیت واحدهای موجود برای تولید ماسک استفاده کرده است.

وی گفت: گشت مشترک بازرسی نیز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات در حوزه ماسک و الکل بصورت مستمر در حال انجام است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان تأکید کرد: پایگاه های دریافت شکایات مردمی در چهار نقطه شهر بندرعباس و برخی شهرستان‌ها مستقر هستند تا همشهریانی که از واحدهای صنفی شکایت دارند با مراجعه به این محل ها که در نزدیکی مراکز تجاری مسقر هستند، مراجعه و شکایت خود را مطرح نمایند .

وی افزود: هم‌استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گزارش کنند

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=20322

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.