تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
3
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان:

تشکیل کمیته ویژه ساماندهی منازل سازمانی در استانداری هرمزگان

  • کد خبر : 24349
  • 07 دی 1399 - 11:59
تشکیل کمیته ویژه ساماندهی منازل سازمانی در استانداری هرمزگان
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: کمیته ویژه منازل سازمانی جهت تعیین تکلیف خانه‌های سازمانی استان تشکیل شد.

به گزارش هرمزگان امروز، نازنین شیبانی در سومین جلسه ساماندهی منازل سازمانی استان هرمزگان ، عنوان کرد : استفاده از خانه های سازمانی شرایط و قوانین خاصی دارد که برای ساماندهی کردن آن منازل یک کمیته ویژه ساماندهی منازل سازمانی در این نشست تشکیل شد .

وی اضافه کرد : سکونت در خانه های سازمانی تابع یکسری شرایط خاص است که پس از درخواست منزل سازمانی در کمیته ویژه ساماندهی منازل سازمانی استان ، امتیاز و سهمیه منازل سازمانی کارکنان را این کمیته مشخص خواهد کرد .

شیبانی تاکید کرد : افرادی که دراین منازل سکونت یافته اند باید قرارداد داشته باشند و اجاره بهای خود را پرداخت کنند .

وی تصریح کرد : فرمانداران سراسر استان به افرادی که دراین منازل بیش از زمان مقرر سکنی دارند در نامه ای به آنان اعلام کنند که درمدت یک ماه تخلیه کرده و درصورت انجام ندادن آن ازطریق راه های قانونی برخورد خواهد شد.

شیبانی یادآور شد : حداکثر مدت استفاده از خانه‌های سازمانی ۵ سال است و پس از پایان مدت استفاده‌ کننده ملزم به‌تخلیه است .

وی با تاکید بر برگزاری جلسات کمیته ویژه ساماندهی منازل سازمانی در شهرستان ها خاطر نشان کرد: فرمانداران مصوبات این جلسه را به طور جد پیگیری و نتایج اقدامات خودرا در گزارشی به کمیته ساماندهی منازل سازمانی استان تحویل دهند.

وی بیان کرد : استفاده از خانه‌های سازمانی منحصراً برای کارکنان است و افراد شخصی حق‌استفاده از منازل سازمانی دولتی را ندارند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.