تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
1

تشدید اقدامات یگان حفاظت محیط زیست شهر ستان بشاگرد در ایام نوروزی

  • کد خبر : 52653
  • 12 فروردین 1403 - 22:56
تشدید اقدامات یگان حفاظت محیط زیست شهر ستان بشاگرد در ایام نوروزی

شهروندان درصورت مشاهد تخلفات زیست محیطی با سامانه ۱۵۴۰ تماس حاصل فرمایند

به گزارش اداره روابط عمومی و اموررسانه حفاظت محیطزیست هرمزگان ، فرمانده یگان  حفاظت محیط زیست شهرستان بشاگرد ازتشدید  اقدامات پیشگیرانه  یگان حفاطت محیط زیست به صورت پایش شبانه‌روزی در ایام نوروزخبرداد
فرمانده یگان  حفاظت محیط زیست شهرستان بشاگرد ازتشدید  اقدامات پیشگیرانه  یگان حفاطت محیط زیست به صورت پایش شبانه‌روزی در ایام نوروزخبرداد..
حسین زاده  ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و تقارن آن با عید نوروز و بهار طبیعت، اظهار کرد: تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ و حضور گردشگران در عرصه‌های طبیعی، فرصت مناسبی برای متخلفین به منظور انجام تخلفات شکار و صید، فراهم می‌کند.
فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست بشاگرد با اشاره به آماده باش کامل، گفت:
این نظارت  در منطقه  در کمترین زمان ممکن نسبت به انعکاس موضوع به مبادی ذیربط از جمله اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، نیروی انتظامی و مراجع قضایی حوزه استحفاظی انجام می‌شود.
وی از مردم خواست هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص شکار و صید غیرمجاز، آتش سوزی و تخریب را از طریق شماره سامانه ۱۵۴۰ به اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان یا به اداره محیط زیست  ویا به نزدیکترین پاسگاه محیط بانی شهر ستان  اطلاع رسانی کنند.
علی حسین زاده درباره اقدامات آموزشی در خصوص حفظ محیط‌زیست برای مسافران و گردشگران نوروزی، تصریح کرد: توزیع کیسه‌های جمع آوری زباله در بین گردشگران و راهنمایی آن در خصوص  تعیین محل‌های جمع آوری زباله  و تاکید بر رعایت برخی ازالزامات از جمله :  جمع اوری رها نکردن زباله در طبیعت ، خاموش کردن آتش درصورت نیاز به استفاده آن درطبیعت ، ممانعت از لکد کوب کردن سبزها و آسیب رساندن به در ختان ، بوته در طبیعت، عدم رهاسازی ماهی قرمز در مسیر رودخانه ها و…   

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=52653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.