تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024

آخرین اخبار

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به مناسبت فرا رسیدن روز ملی خلیج فارس به منظور بررسی وضعیت آفات نخیلات شهر فین بندرعباس با حضور مریم جلیلى مقدم رئیس سازمان حفظ نباتات، مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، امیر بابک صاحب نظر معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حفظ نباتات، ولى الله رضایى معاون دفتر پیش آگاهى سازمان حفظ نباتات، عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، مسعود گرگیج معاون بهبود تولیدات گیاهی استان، الهام اسدپور مدیر حفظ نباتات استان، بخشدار شهر فین و دیگر همکاران و باغداران شهر فین در بخشداری فین برگزار شد. ضبط یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق استاندار هرمزگان: نقش دولت در توسعه دریامحور به مثابه توانمندساز است جشنواره خلیج فارس باید ابعاد جهانی پیدا کند وظیفه ما زنده نگه داشتن تاریخ و هویت خلیج فارس است اقدامات اداره محیط زیست شهر ستان میناب در گرامیداشت هفته زمین پاگ رویداد بازی های ساحلی با اجرای بازی های بومی و ساحلی هرمزگان

1

تربیت نسل مومن و انقلابی در گرو همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش است

  • کد خبر : 53071
  • 28 فروردین 1403 - 13:54
تربیت نسل مومن و انقلابی در گرو همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در نشست مشترک ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش ، بر ضرورت همکاری متقابل این دو نهاد برای تربیت نسلی مومن و انقلابی تأکید کرد.

به گزارش صبح دریانیوز ، در این نشست که با حضور مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش در امور حوزه‌های علمیه کشور و مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان برگزار شد ، بر تقویت اجرای طرح امین ، حضور روحانیون در مدارس ، اجرای طرح روشنا در مدارس تیزهوشان ، توانمندسازی نیروهای انسانی و توسعه مدارس وابسته به حوزه علمیه تأکید شد.
حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده با بیان اینکه دشمنان بیش از هر چیز به دنبال هویت دینی و ملی ما هستند ، گفت : ما باید هویت ملی و دینی دانش آموزان را به آنها یادآور شویم و مبلغان را برای حضور در بین دانش آموزان توانمند سازی کنیم.
حجت الاسلام عبادی زاده همچنین بر لزوم برگزاری دوره‌های توانمندسازی برای مبلغان و طلاب شاغل در آموزش و پرورش تأکید کرد.
وی با اشاره به همکاریهای بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش در این خصوص عنوان کرد : تهیه نقشه راه، کار را برای ما سهل‌تر خواهد کرد و باید نقشه راه را برای همکاری متقابل تهیه کنیم.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه ایمان در سایه تربیت حاصل می‌شود افزود : میبایست در گام دوم انقلاب نسلی همتراز با این چشم انداز تربیت کنیم و همچنین هویت یابی و  بازیابی هویت دینی و ملی دانش آموزان از وظایف اصلی ماست.
حجت الاسلام عبادی زاده در ادامه ضمن اشاره به ظرفیت های فراوان قرانی در آموزش و پرورش تقویت دارالقران های دانش اموزی را گوشزد نمود.
وی ، علاوه بر ذکر این نکته که در بحث مهارت های اعتقادی ، ارتباطی از  ظرفیت روحانیت استفاده شود خواستار توانمند سازی مبلغان در آموزش و پرورش با برگزاری دوره های مهارتی، آموزشی و ضمن خدمت در جهت نیل به اهداف شد.
پایان خبر /

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=53071

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.