تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
11

تبریک مدیر کل حفاظت محیط زیست به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

  • کد خبر : 9116
  • 30 شهریور 1398 - 12:16
تبریک مدیر کل حفاظت محیط زیست به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

هشت سال دفاع مقدس تجلی‌گر صبر، ایمان، عزم و اراده ستودنی ملتی بود که با توکل بر خداوند سبحان و روحیه شهادت‌طلبی تمامی معادلات و محاسبات متعارف در عرصه نظامی و استراتژیک را بر هم زد

به گزارش هرمزگان امروز، متن این پیام بدین شرح می باشد:

۳۱شهریور ماه، سالروز آغاز حمله ناجوانمردانه رژیم بعث عراق به ایران اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی، اولین روز از ایام مبارکی است که به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است. هشت سال دفاع مقدس ملت سلحشور ایران در برابر همه زورگویان جهان، برگ زرینی از حماسه ملتی است که تا همیشه تاریخ، نه تنها ایرانیان بلکه همه ملت‌های آزاده جهان به آن افتخار می‌کنند.

تاریخ به خوبی گواهی خواهد داد که رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های مردان و زنان و جوانان و پیران این خطه با پیروی و الگو پذیری از نهضت سرخ عاشورا و خط سبز ولایت جلوی زیاده خواهی‌ها و یاوه گویی‌های ابرقدرت‌ها را گرفته و اجازه داشتن حتی ذره‌ای چشم طمع به دشمنان تا بن دندان مسلح را نداده است.

هفته دفاع مقدس، یاد آور ایثار و استقامت راد مردان و شیر زنانی است که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور محترم و ملت شهید پرور ایران اسلامی علی الخصوص مردم شریف، استان هرمزگان تبریک عرض نموده و از حماسه آفرینی جانبازان، آزادگان، ایثارگران و صبر و استقامت بی مثال معظم شهدا تقدیر و تشکر می نمایم و از خداوند متعال توفیق پاسداری از خون شهدا و رهروی راه آن عزیزان را برای همگان مسئلت دارم.

حبیب مسیحی تازیانی

مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.