تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

تاکید مردم بر بکارگیری جوانان نخبه بومی در پست‌های مدیریتی/ اشتغالزایی جدید با افتتاح ۱۵۷ پروژه

  • کد خبر : 49129
  • 13 بهمن 1402 - 15:21
تاکید مردم بر بکارگیری جوانان نخبه بومی در پست‌های مدیریتی/ اشتغالزایی جدید با افتتاح ۱۵۷ پروژه

به گزارش هرمزگان امروز،

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس بر خواسته مردم استان هرمزگان برای بکارگیری جوانان نخبه و تحصیل کرده بومی در پست های مدیریتی تاکید کرد.

احمد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با سفر رئیس جمهوری به استان هرمزگان، گفت: طی این سفر، نشستی چند ساعته با حضور وزرای صمت، اقتصاد و تعاون و جمعی از فعالان این حوزه‌ها برگزار شد تا مشکلات سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان مورد بحث و تبادل نظر قرار بگیرد.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تمرکز بر رفع مشکلات بخش خصوصی محور این سفر بوده است، اظهار کرد: در واقع این افراد هزاران میلیارد تومان هزینه کرده اند و اکنون توقع دارند دولت از آنها حمایت کند و صرفا به وظیفه نظارتی خود بپردازد.

وی با یادآوری اینکه طی سفر اعضای هیات دولت به استان هرمزگان ۱۵۷ پروژه در عرصه های صنعتی، انرژی و غیره افتتاح شده است، افزود: در این میان فقط از ۶۴ پروژه رفع موانع فعالیت صورت گرفته  که این اقدام سبب ایجاد و احیای ۱۷ هزار شغل  شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: به عنوان مثال در طرح توسعه یکی از پالایشگاه ها،  یک هزار شغل ایجاد شده است؛ همچنین در پروژه کشتی سازی که تعطیل شده بود، اکنون حدود ۵۰۰ نفر مشغول به فعالیت شده اند.

مرادی با تاکید بر اینکه تفویض اختیار به استان ها می تواند موانع بر سر راه سرمایه گذاران و تولیدکنندگان را برطرف کند، تصریح کرد: خوشبختانه در نشست مذکور، وزیر صمت تمامی اختیارات خود را به مدیرکل استان تفویض کرد تا با هماهنگی معاونان وی، مسائل استان سریعا برطرف شود.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر خواسته مردم استان هرمزگان بر بکارگیری جوانان نخبه و تحصیل کرده بومی در پست های مدیریتی، خاطرنشان کرد: مردم استان انتظار دارند از ظرفیت نیروهای بومی در هیات مدیره های مناطق آزاد و غیره استفاده شود؛ این موضوع از سوی رئیس جمهوری در  استان های دیگر هم مورد تاکید قرار گرفته اما متاسفانه از طرف مدیران میان رده، مورد توجه قرار نگرفته است./

پایان پیام

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=49129

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.