تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
1

تامین زیرساخت‌های لازم برای خدمات دهی به گردشگران مورد توجه قرار گیرد

  • کد خبر : 49598
  • 17 بهمن 1402 - 20:57
تامین زیرساخت‌های لازم برای خدمات دهی به گردشگران مورد توجه قرار گیرد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: اماکن رفاهی دارای شرایط مناسب و زیرساخت‌های لازم جهت خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران مورد توجه باشند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان ویژه نوروز ۱۴۰۳ با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، روسای کارگروه های ستاد اجرایی خدمات سفر استان و اعضای ستاد مذکور در سالن معاونت عمرانی استانداری برگزار شد.

محمد مرودی در دومین جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی استان هرمزگان، گفت: با توجه به دستورالعمل‌ها و الزاماتی که برای هر دستگاه وجود دارد و جهت هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های نوروز و همچنین بهترین میزبانی از مسافران نوروزی باید برنامه ریزی های لازم انجام گیرد.

مرودی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد خدمات سفر این استان گفت: ایمنی و حفظ سلامت مسافران نوروزی به ویژه در مسیرهای گردشگری و جاده‌ها و همچنین معرفی جاذبه‌های گردشگری روستاها و شهرهای استان از اولویت‌های ستاد خدمات سفر استان هرمزگان است. وی با بیان اینکه ورودی تمام شهرهای استان هرمزگان باید روشن شود، گفت: براساس آمارهای ارائه شده بسیاری از حوادث جاده‌ای در فاصله ۳۰ تا ۶۰ کیلومتری شهرها اتفاق می‌افتد و از این نظر روشنایی ورودی شهرها اهمیت ویژه‌ای دارد.

مرودی با اشاره به اینکه باید تمام تلاش خود را به کار ببریم تا در نوروز امسال کمترین حوادث رانندگی و تلفات جاده‌ای را داشته باشیم بیان کرد: بسیاری از مردم در این ایام با خودرو شخصی به سفر می‌روند و همین موضوع می طلبد که صیانت و پیشگیری حوادث رانندگی در جاده های استان افزایش یابد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استان هرمزگان با اشاره به اینکه خیلی از نقاط روستایی استان هرمزگان جاذبه گردشگری دارند و مورد هدف گردشگری هستند، بیان کرد: خدمات سفرهای نوروزی در این نقاط هم باید دیده شود.

وی با اشاره به اینکه باید با همدلی و انسجام در سطح استان برای رفع نیاز مسافرین نوروزی تلاش شود، افزود: اماکن رفاهی دارای شرایط مناسب و زیرساخت‌های لازم جهت خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران مورد توجه باشند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=49598

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.