تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
3

بیش از ۲۰۰ هزار بازرسی از واحدهای صنفی، خدماتی و تولیدی دراستان هرمزگان

  • کد خبر : 14145
  • 03 بهمن 1398 - 9:55
بیش از ۲۰۰ هزار بازرسی از واحدهای صنفی، خدماتی و تولیدی دراستان هرمزگان

معاون نظارت، بازرسی و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گفت: در ۹ ماه امسال از بخش‌های خرده فروشی، عمده فروشی، خدماتی، تولیدی، انبارها و سردخانه ها، بیش از ۲۰۰ هزار فقره بازرسی از واحدهای صنفی سراسر استان صورت گرفته است.

به گزارش هرمزگان امروز: عبدالرضا پیروی منش با توجه به سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان مبنی بر کنترل قیمت کالاها از مبدا تولید افزود: کارشناسان و بازرسان این سازمان با برنامه ریزی های مدون و با انجام گشت های مشترک باسایر دستگاه های ذیربط و نظارتی اقدام به بازرسی و بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی، نموده تا از بروز هرگونه تخلف جلوگیری شود .

وی افزود: برهمین اساس طی نه ماهه سالجاری بیش از سه هزار و ۲۴۵مورد گشت مشترک با سایر دستگاه های نظارتی برگزار شده که منجر به کشف تخلفات قاچاق کالا ، اختفا و امتناع از عرضه کالا شده است .

پیروی منش در خصوص تعداد بازرسی های صورت گرفته گفت: در نه ماهه گذشته بیش از ۲۰۰ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی ، تولیدی و صنعتی استان هرمزگان صورت گرفته که یازده هزار و ۶۲۱ پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی جهت صدور رای نهایی ارسال شده است.

وی بیشترین تخلفات صورت گرفته در نه ماهه سالجاری را در حوزه کالا و خدمات مربوط به نان، میوه و مرکبات، صیفی جات، تخم مرغ ، گوشت مرغ ، گوشت قرمز، قندو شکر عنوان کرد.

معاون نظارت، بازرسی و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان ارزش ریالی پرونده های تخلف را بیش از هفت هزار و ۳۲۰میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: دراین بازه زمانی۴۸ واحد صنفی به دلیل تکرار تخلف پلمپ و ۵۰ مورد واحد صنفی به نصب پارچه تخلف محکوم شدند.

عبدالرضا پیروی منش باقدردانی از مردم استان هرمزگان در زمینه همکاری و مشارکت در تخلف یابی و معرفی واحدهای متخلف گفت : در نه ماهه سالجاری شش هزار و ۸۵۷ شکایت به واحد ستاد خبری سازمان گزارش شده که امیدواریم شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با تلفن ۱۲۴ ستاد خبری معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع تا در اسرع وقت رسیدگی شود

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.