تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
2

بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی رمز موفقیت ایران اسلامی است

  • کد خبر : 10166
  • 15 مهر 1398 - 10:44
بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی رمز موفقیت ایران اسلامی است

استاندار هرمزگان بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را رمز موفقیت کشورمان در گام دوم انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر فریدون همتی در نشست هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان هرمزگان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی چشم انداز کشور را به خوبی تبیین نمودند، عنوان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به همه اقشار جامعه مرتبط است و هرکدام از ما باید مسئولیت خود نسبت به آن را بشناسیم و در راستای اجرای آن گام برداریم.

وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید به گفتمان غالب جامعه تبدیل شود و روحانیون در این زمینه نقش و وظیفه مهمی بر عهده دارند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه این بیانیه رمز موفقیت ایران اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی محسوب می شود، افزود: باید این بیانیه به خوبی برای آحاد مختلف جامعه تبیین شود و نقش روحانیت در این زمینه بسیار مهم و اثرگذار می باشد.

همتی تصریح کرد: باید با همفکری و حضور همه اقشار، ساختار مناسبی برای تشکیل دبیرخانه این بیانیه در هرمزگان ایجاد شود و بتوانیم در این استان گام های خوبی در راستای اجرایی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در بدنه جامعه برداریم.

وی به نقش بی بدیل و مهم روحانیون در مقاطع مختلف تاریخ کشورمان اشاره کرد و گفت: روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دیگر مقاطع و عرصه های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی را بر عهده داشته است.

استاندار هرمزگان اظهار داشت: در واقع خاکریز اول انقلاب اسلامی در دست روحانیت تربیت شده در حوزه های علمیه بوده است و بر این اساس و با هدایت های حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی توانسته در مسیر اصلی خود گام بردارد.

همتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در همه ابعاد توفیقات بزرگی را برای کشورمان به همراه داشته است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته توانسته پیشرفت های بزرگی را تجربه کند و ایران اسلامی امروز کشوری مقتدر است.

وی اضافه کرد: در شرایط جنگ اقتصادی با دشمنان نیز شاهد ایستادگی ملت ایران در برابر تحریم‌ها هستیم و توانسته ایم تمامی توطئه های دشمنان را خنثی نموده و حرکت رو به جلوی خود را تداوم بخشیم.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.