تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
2

بیانیه بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان در آستانه روز جهانی قدس

  • کد خبر : 52742
  • 17 فروردین 1403 - 13:04
بیانیه بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان در آستانه روز جهانی قدس

به گزارش هرمزگان امروز ، بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان در آستانه روز جهانی قدس طی بیانیه ای حمایت خود را  از آرمان قدس ، مردم مظلوم غزه و مبارزه بی امان با رژیم غاصب به سران رژیم صهیونسیتی و استکبار جهانی اعلام کرد.

روز قدس امسال در حالی فرا می رسد که در ادامه کشتار و جنایت ۷۰ ساله ،رژیم کودک کش غاصب صهیونیستی که مولود نا مشروع انگلیس خبیث و آمریکای جنایتکار می باشد ،پس از مقاومت جانانه جبهه مقاومت و مردم مظلوم مقتدر غزه که اوج تبلور آن در عملیات طوفان الاقصی بود با زیر پا گذاشتن تمامی اصول اخلاقی،انسانی ،حقوق بشری و  قوانین بین المللی مشغول به جنایتی هولناک و وحشیانه است.

حمله آگاهانه و عمدی به اماکن امدادی ،بیمارستان ها ، کشتار بیماران و مجروحان در مقابل چشم جهانیان نشان می دهد که کلیه قراردادهای بین المللی صرفا تا زمانی محترم و برقرار است که منافع ابرقدرت های جهانی را تامین نماید که این واقعیتی هولناک و بسیار خطر ناک برای کلیه ملتهاست.

شهادت جمعی از سرداران و افسران جبهه مقاومت از جمله سردار شهید زاهدی و سردار شهید حاج رحیمی و همرزمان سرافرازشان نیز، اگر چه داغی سخت و سنگین بر دلهای ما نهاده است ،اما قطع به یقین طبق وعده صادق الهی و تاکید مقام معظم رهبری ،پیروزی جبهه مقاومت را نزدیک تر و باعث نابودی و فروپاشی رژیم جعلی خواهد شد .

در روز قدس امسال همه با هم با زبان روزه و با حضوری پرشور و حماسی ، پیام قاطع خود را در حمایت از آرمان قدس ، مردم مظلوم غزه و مبارزه بی امان با رژیم غاصب به سران رژیم صهیونسیتی و استکبار جهانی اعلام خواهیم کرد.

موسی رنجبری
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان

خبرنگار : مهدیه حاج ملک

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=52742

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.