تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
1

به کارگیری نیروهای مجرب و کارآزموده برای برگزاری انتخاباتی قانونمند و باشکوه

  • کد خبر : 9743
  • 07 مهر 1398 - 12:15
به کارگیری نیروهای مجرب و کارآزموده برای برگزاری انتخاباتی قانونمند و باشکوه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خواستار انجام پیش‌بینی‌های لازم و استفاده از نیروهای مجرب و کارآزموده و به کارگیری تمامی امکانات و ظرفیت ها برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و باشکوه در هرمزگان شد.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر سعید ناجی در نشست مشترک ستاد انتخابات و فرمانداران استان هرمزگان، انتخابات را از موضوعات بسیار مهم در کشور دانست و بیان داشت: انتخابات مهمترین ابزار و وسیله تحقق مردم سالاری دینی و نشان دهنده پیوند حاکمیت با مردم در ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: رعایت اصل بی طرفی و امانتداری و تلاش در راستای برگزاری انتخابات با نهایت دقت و سلامت اصلی ترین اولویت برای مجریان و برگزارکنندگان انتخابات است که در هرمزگان نیز باید این موضوع به جد مورد توجه باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: همه ما به عنوان مجریان انتخابات باید توجه داشته باشیم که رای مردم حق الناس است و با در نظر گرفتن این اولویت برای برگزاری انتخاباتی سالم و با شکوه تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: رعایت اصل بی طرفی و امانت داری به طور جدی از فرمانداران به عنوان مجریان اصلی برگزاری انتخابات مورد انتظار است تا انتخاباتی خوب و پرشور داشته باشیم.

ناجی با بیان اینکه برگزاری انتخابات از وظایف اصلی و خاص وزارت کشور و مجموعه فرمانداری هاست، خاطرنشان کرد: فرمانداران مسئول برگزاری انتخابات در هر شهرستان هستند و باید رعایت دقیق قانون و مقررات را در این حوزه مورد توجه قرار دهند.

وی خواستار انجام پیش‌بینی‌های لازم و استفاده از نیروهای مجرب و کارآزموده و به کارگیری تمامی امکانات و ظرفیت ها برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و باشکوه در هرمزگان شد.

وی گفت: افزایش هماهنگی و تعامل بیشتر میان مجموعه ستاد انتخابات استان و شهرستان ها و دستگاه های موثر در برگزاری انتخابات نیز مد نظر باشد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9743

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.