تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
2

به دنبال رویکرد تبدیل صنف به صنعت در هرمزگان هستیم

  • کد خبر : 50435
  • 28 بهمن 1402 - 21:56
به دنبال رویکرد تبدیل صنف به صنعت در هرمزگان هستیم

استاندار هرمزگان گفت: رویکرد اصلی ما در اصناف یک راهبرد صنعتی است، آن هم تغییر صنف به صنعت است که این یک راهبرد خیلی مترقی، در کشورهای پیشرفته نیز وجود دارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی ظهر شنبه ۲۸ بهمن در نشست با هیات رئیسه و اتحادیه های صنفی هرمزگان از بازاریان و اصناف به پاس حضور پرشور در سفر رئیس جمهور به استان و راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد.

مهدی دوستی تامین مواد اولیه، مسئله سوخت، عوارض و مالیات و توسعه شهرک های صنفی از دغدغه های بازاریان در نشست امروز بود که امیدواریم با حضور مدیران و مواردی که عنوان شد در مدت کوتاه تصمیم گیری شود.

استاندار هرمزگان افزود: واقعا اغراق نیست اگر بگوییم بخشی از یکپارچگی کشورمان مدیون بازار هستیم و حضور پررنگ بازار در انقلاب بویژه در دفاع مقدس و پشتیبانی های بازار و حضور گسترده بازاریان در دفاع بود. مقام عالی دولت در استان هرمزگان با اشاره به احداث شهرک های صنفی گفت: متاسفانه عملکردمان خوب نبوده و باید اصلاحاتی را در برنامه انجام دهیم، چون عملکرد ملی ضعیف بوده خوشبختانه نمایندگان در قانون اصلاحی بوجود آوردند و در اختیار سازمان صمت استان ها قرار داده اند که قبلا در اختیار شهرداری ها بود و این باعث می شود تغییری انجام شود.

وی عنوان کرد: رویکرد اصلی ما در اصناف یک راهبرد صنعتی است، آن هم تغییر صنف به صنعت است که این یک راهبرد خیلی مترقی، در کشورهای پیشرفته نیز وجود دارد.

استاندار هرمزگان گفت: خیلی از صنعتی های کشور افرادی بودند که از اصناف برخاسته اند که امیدواریم این زمینه در استان فراهم شود.

مقام عالی دولت در هرمزگان افزود: وقتی شما بازار و صنف را محبوس کنید در یک کوچه و یک بیابان قطعا نمی تواند رشد بکند ولی اگر شهرک های صنفی تشکیل شود این بستر میتواند همراه با تولید در همان شهرک ها انجام شود که این یکی از راهبردهای صنف و صنعت خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=50435

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.