تاریخ : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
2

بهره گیری از تمامی ظرفیت های استان برای برگزاری باشکوه انتخابات

  • کد خبر : 4317
  • 01 تیر 1398 - 8:50
بهره گیری از تمامی ظرفیت های استان برای برگزاری باشکوه انتخابات

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: به منظور برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان از تمامی ظرفیت های مردمی و دستگاه های اجرایی استفاده خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، دکتر عباس میرزاد در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان هرمزگان با ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه بندرعباس، افزود: به منظور هماهنگی هر چه بیشتر و آگاهی از وضعیت، تجهیزات و امکانات شهرستان ها برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری جلسات ستاد انتخابات استان بطور مستمر درحال برگزاری است.
وی اضافه کرد: فرمانداران باید بانک اطلاعاتی کاملی از تمامی تجهیزات و ظرفیت های شهرستان را تهیه کنند، و ضمن احصاء مشکلات موجود و احتمالی بتوان براحتی در زمان برگزاری انتخابات آنها را مرتفع ساخت.
میرزاد با بیان اینکه باید از ظرفیت های دستگاه های اجرایی در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی بهره برد، بیان کرد: تمامی امکانات و تجهیزات استان باید برای برگزاری یک انتخابات باشکوه بسیج شود و تا حد ممکن با استفاده از ظرفیت های دستگاه های اجرایی کمبودهای احتمالی در حوزه سخت افزاری را جبران کرد.
وی به عناصر مهمی در انتخابات اشاره کرد و گفت: در انتخابات پیش رو دو عنصر مهم وجود دارد ، یکی عنصر انتخاب کنندگان که مردم هستند و باید به آنها توجه ویژه شود و شرایط لازم را برای مشارکت حداکثری آنها در انتخابات فراهم کرد و عنصر دیگر کاندیداها هستند که ضمن تکریم آنها باید اصل بی طرفی را در خصوص آنها رعایت کرد.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اضافه کرد: باید از هر گونه اقدام که موجب ایجاد شائبه در ذهن افراد جامعه می شود پرهیز گردد.
وی بر تشکیل جلسه ستاد انتخابات در شهرستان ها تاکید کرد و افزود: درحال حاضر کلیه شهرستان ها ستاد انتخابات تشکیل شده و برنامه ریزی های لازم به منظور برگزاری یک انتخابات باشکوه درحال انجام است.
وی همکاری هیئت اجرایی و هیئت نظارت در تمامی مراحل برگزاری انتخابات را ضروری دانست و عنوان کرد: با ایجاد همدلی و تعامل میان دو هیئت اجرایی و نظارت شاهد یک انتخابات کم نظیر در استان خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=4317

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.