تاریخ : پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
3

بهره مند شدن مردم هرمزگان از نتایج جلسات استان

  • کد خبر : 10244
  • 16 مهر 1398 - 11:31
بهره مند شدن مردم هرمزگان از نتایج جلسات استان

جلساتی که تحت هر عنوان در استانداری برگزار می شود باید ختم به نتیجه کاربردی در جامعه شود و مردم استان از نتایج این جلسات بهره مند گردند.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر سعید ناجی در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و بانوان و خانواده استان هرمزگان، افزود: هر چه جلسات به سمت کاربردی تر بروند به هدف خود که همان توسعه استان و خدمت به مردم است نزدیک تر خواهیم شد.

وی اضافه کرد: چنانچه در هر جلسه تنها یک مصوبه علمی و عملی تصویب و اقدامات لازم به منظور تحقق آن صورت گیرد می توان گفت جلسات خروجی و نتیجه داشته اند و این امر زمانی تحقق می یابد که تمای اعضا در جلسه در این راستا گام بردارند.

ناجی با بیان اینکه برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب در جلسات باید آمار و اطلاعات متقن وجود داشته باشد، افزود: برای رسیدن به یک نتیجه گیری مطلوب در جلسات باید از آمار و اطلاعات محرز و محکم استفاده شود تا بتوان آثار برگزاری جلسات را در جامعه مشاهده کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: جلسات باید منتهی به خروجی بر اساس یک تصمیم گیری علمی، کارشناسی شده دقیق و روشن باشند و تنها صرف برگزاری یک جلسه نباید مد نظر دبیرخانه ها و اعضا باشد.

وی با بیان اینکه برای تصمیم گیری در مورد مسائل اجتماعی و فرهنگی نیز باید آمار و اطلاعات دقیقی داشت، افزود: برای رسیدن به هدف مورد نظر در مسائل اجتماعی و فرهنگی و رفع مشکلات این حوزه ها باید با تکیه بر اطلاعات دقیق تصمیم گیری کرد.

وی تاکید کرد: در راستای بررسی مسائل اجتماعی باید هر ناهنجاری اجتماعی بسته به میزان شیوه آن در جامعه دیده شود و از کوچک شمردن یا بزرگ نمایی آنها پرهیز کرد زیرا این گونه مواجه شدن با معضلات اجتماعی منجر به نتیجه مطلوب در جامعه نخواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.