تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
3

بهره برداری از پروژه پنج هزار تنی پرورش ماهی در قفس در آینده ای نزدیک

  • کد خبر : 23818
  • 25 آذر 1399 - 11:15
بهره برداری از پروژه پنج هزار تنی پرورش ماهی در قفس در آینده ای نزدیک
یکی از بخشهای مهم اقتصادی استان که در شرایط تحریم و کرونا پویا و فعال می باشد بخش شیلات است مدیرکل شیلات هرمزگان از بهره برداری از پروژه پنج هزار تنی پرورش ماهی در قفس در آینده ای نزدیک به عنوان برگ زرینی دیگر از فعالیت های شیلاتی استان خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر عبدالرسول دریایی با اشاره به ایجاد اشتغال بالغ بر ۴۰۰ نفر با بهره برداری از این طرح گفت:خوشبختانه استان هرمزگان با حرکت در مسیر اقتصاد دریا محور گام های خوب و سازنده ایی برداشته است.

وی با با بیان اینکه خوشبختانه شیلات در سال جاری گام های موفقی در اجرای سیاست های اقتصاد دریامحور و اقتصاد مقاومتی برداشته است گفت: به بهره برداری رسیدن این طرح ها و تداوم چرخه تولید در شیلات نشان از موفقیت فعالیت های شیلاتی در شرایط تحریم و بیماری کرونا در کشور دارد که این مهم نشان داد که حمایت از توسعه فعالیتهای شیلاتی در هر شرایطی باعث رونق تولید و اشتغال زایی می شود و باز نخواهد ایستاد .

دریایی تصریح کرد: در راستای رونق و جهش تولید به زودی پروژه پنج هزار تنی پرورش ماهی در دریای صلخ قشم راه اندازی خواهد شد .

مدیر کل شیلات هرمزگان افزود: خوشبختانه مونتاژ قفسهای این پروژه آغاز شده و پیش بینی می شود تا پایان سال پنج هزار تن پرورش ماهی در قفس این پروژه به بهره برداری برسد.

دریایی گفت: این طرح تا کنون بدون دریافت تسهیلات انجام شده و نقش مهمی در ارتقای تولید خواهد داشت .

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.