تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
5
استاندار هرمزگان:

بلوار و تونل ارتباطی شهر جدید علوی به منطقه غرب بندرعباس تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود

  • کد خبر : 24013
  • 29 آذر 1399 - 11:50
بلوار و تونل ارتباطی شهر جدید علوی به منطقه غرب بندرعباس تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود
استاندار هرمزگان از تکمیل و بهره‌برداری از بلوار و تونل ارتباطی شهر جدید علوی به منطقه غرب بندرعباس تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر فریدون همتی در نشست بررسی روند اجرای پروژه های شهر جدید علوی، عنوان کرد: امکانات زیرساختی خوبی همانند مدرسه، خانه بهداشت و درمان و زمین های ورزشی در شهر جدید علوی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: آب شرب این شهر جدید نیز به شکل مناسب از طریق آب شیرین کن بندرعباس تامین می‌شود.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه استقرار ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در این شهر جدید پیش‌بینی و طراحی شده است، افزود: این شهر در موقعیت خوب منطقه ای ایجاد شده که نزدیکترین نقطه به بنگاه‌های اقتصادی فعال در غرب شهر بندرعباس شامل پالایشگاه ها، صنایع بزرگ، منطقه ویژه، بنادر و گمرکات می‌باشد.

همتی تصریح کرد: بلوار ارتباطی شهر جدید علوی به منطقه غرب بندرعباس به طول ۱۱ کیلومتر در حال احداث است که تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد.

وی گفت: بازگشایی تونل این شهر نیز در حال اجراست که تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد و این شهر از این طریق به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی غرب بندرعباس متصل می‌شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: شهر جدید علوی با هدف سکونت نیروهای کار بنگاه های اقتصادی، صنایع و بنادر غرب بندرعباس طراحی شده و از مدیران این مجموعه ها می خواهیم با توجه به وجود امکانات زیر ساختی در این شهر جدید، مسکن مورد نیاز خود را به مدیریت این شهر جدید اعلام کنند تا به سرعت مراحل احداث انجام شود.

همتی بیان داشت: در قالب طرح اقدام ملی ساخت مسکن نیز از پروژه های مسکن در این شهر جدید حمایت خواهد شد.

وی اظهار داشت: استقرار نیروی کار منطقه غرب بندرعباس در شهر جدید علوی موجب کاهش ترافیک شهر بندرعباس و همچنین سکونت این افراد در منطقه ای با کیفیت مناسب خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.