تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
2
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان:

بزرگداشت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، رسانه‌ها و فضاسازی شهری در هرمزگان انجام می‌شود

  • کد خبر : 24311
  • 06 دی 1399 - 11:14
بزرگداشت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، رسانه‌ها و فضاسازی شهری در هرمزگان انجام می‌شود
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان از بزرگداشت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، رسانه‌ها و فضاسازی شهری در هرمزگان، خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز، حسین امیرتیموری در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس استان هرمزگان، عنوان کرد: برای بزرگداشت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باید متناسب با جایگاه مهم این مرد بزرگ، برنامه‌ریزی و اقدام کنیم و هرمزگانی ها با راه اندازی پویش مردمی، یاد آن شهید بزرگوار را گرامی می دارند.

وی ادامه داد: با توجه شیوع بیماری کرونا و لزوم حفظ سلامتی مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بیشتر این برنامه‌ها با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌های مختلف برگزار می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان افزود: در این راستا برنامه‌ریزی خوبی برای تولید و انتشار محتوای مناسب و متنوع در فضای مجازی، برای بزرگداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، صورت گرفته است.

امیرتیموری تصریح کرد: همچنین در این ایام، برنامه‌های مناسبی در این خصوص، توسط صداوسیمای استان پخش خواهد شد.

وی فضاسازی شهری را در این زمینه بسیار مهم دانست و با تاکید بر تلاش همه جانبه شهرداری‌ها در این راستا، اظهار داشت: برای بزرگداشت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مناطق مختلف استان، دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری‌ها نسبت به فضاسازی شهری، اقدام کنند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان با بیان اینکه یاد و خاطره این شهید بزرگوار برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود، خاطرنشان کرد: در همه شهرستان‌های استان هرمزگان باید در راستای بزرگداشت این انسان بزرگ گام برداشته شود و دستگاه‌های اجرایی تمام توان خود را در این خصوص به کار بگیرند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24311

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.