تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
10

برگزاری ۱۵ دوره آموزشی لجستیک بندری بصورت مجازی

  • کد خبر : 19671
  • 18 تیر 1399 - 11:04
برگزاری ۱۵ دوره آموزشی لجستیک بندری بصورت مجازی
معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا ۱۵ دوره آموزشی لجستیک بندری بصورت مجازی (آنلاین ) برگزارشده که ۳۰۳ نفر فراگیر از این دوره ها بهره مند شدند .

به گزارش هرمزگان امروز: “اسماعیل مکی زاده “با اشاره به شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ابلاغی از سوی ستاد های ملی و استانی مقابله با شیوع این ویروس مبنی بر ممنوعیت و محدودیت های برگزاری دوره های آموزشی اظهارداشت: براساس تدوین شیوه نامه آموزش بندری در زمان بحران با بهره گیری از نرم افزارهای بروز و کار آمد کلیه آموزشها بصورت مستمر و به شکل مجازی برگزار می شود.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی تاکید کرد: علاوه بردوره های دریانوردی که در سطوح مختلف با مشارکت مراکز آموزشی استان و زیر نظر اداره استانداردها ی آموزشی و گواهینامه های دریانوردی برگزار می شود، ۱۵ دوره آموزش لجستیک بندری نیز بصورت مجازی تحت نظر اداره آموزش این اداره کل تشکیل شده که ۳۰۳ نفر از شرکت کنندگان آموزش های لازم را در زمینه لجستیک بندری فرا گرفتند.

وی بیان داشت: این دوره ها با بهره گیری از بروز ترین نرم افزارهای آموزشی برگزارمی شود و فراگیران ضمن رضایت کامل ار نحوه اجرایی آموزش های مجازی (آنلاین)، بر تداوم این دوره ها تاکید دارند.

به گفته مکی زاده با شیوع ویروس کووید- ۱۹گروه آموزش لجستیک بندری تدوین شیوه نامه آموزش بندری در شرایط بحران را در دستورکار قرار داد که پس از تایید دستگاه های ذیربط با ابلاغ به موسسات آموزشی بندری و ایجاد بستر مناسب کلیه دوره ها را به شکل مجازی برگزارمی نماید.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=19671
  • منبع : روابط عمومی سازمان بنادرودریانوردی بندرعباس
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.