تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
5

برگزاری یادواره شهدای کارمند هرمزگان به میزبانی بندر شهید رجایی

  • کد خبر : 12532
  • 19 آذر 1398 - 10:39
برگزاری یادواره شهدای کارمند هرمزگان به میزبانی بندر شهید رجایی

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان و فرمانده پایگاه مقاومت شهید رجایی از برگزاری یادواره شهدای کارمند این استان به میزبانی بندر شهید رجایی در روز ۲۰ آذرماه جاری خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: “محمود صابری” ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این یادواره که از جمله برنامه های زیرمجموعه کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان محسوب می شود، صبح روز چهارشنبه بیستم آذرماه در سالن همایش های ساختمان مرکزی بندر شهید رجایی برگزار می شود.

وی افزود: در این مراسم یادواره که با همکاری مشترک اداره کل بنادر و دریانوردی و سپاه امام سجاد(ع) در بزرگترین بندر بازرگانی ایران برگزار می شود، شخصیت های مختلف مذهبی و فرهنگی، ملی و استانی حضور خواهند داشت.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان و فرمانده پایگاه مقاومت شهید رجایی در ادامه، سخنرانی مقامات، تجلیل از ۳۰ خانواده معظم شهدای دریایی و کارمند دستگاه های اجرایی، تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حریم و حرم را از جمله بخش های مختلف این یادواره برشمرد.

صابری اضافه کرد: برپایی نمایشگاهی به منظور معرفی شهدای دریایی و کارمند استان هرمزگان در فضای ورودی سالن برگزاری همایش نیز به عنوان بخش جنبی این رویداد پیش بینی شده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=12532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.