تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
8

برگزاری چهارمین کارگاه بررسی و بهبود کیفیت سوادآموزی در قشم

  • کد خبر : 1091
  • 16 شهریور 1395 - 15:17
برگزاری چهارمین کارگاه بررسی و بهبود کیفیت سوادآموزی در قشم

پور اشرف مدیرآموزش وپرورش قشم با بیان اینکه در این چهار کارگاه جمعاً بیش از ۳۲۰ نفر درس حضور داشتند، خاطر نشان کرد:هدف از برگزاری این کارگاه ها را ارتقاء آگاهی و آشنایی آموزش دهندگان با روش های تدریس برای افراد گروه سنی ۴۹-۱۰ سال بوده است.

مدیرآموزش وپرورش قشم از برگزاری چهارمین کارگاه بررسی کتب جدیدالتألیف و همچنین روش های بهبود کیفیت دوره های سوادآموزی در سال جاری با حضور ۸۱ آموزش دهنده در این ناحیه آموزشی خبرداد.بهرام پور اشرف با تأکید بر اهمیت دانش افزایی و برورسانی اطلاعات آموزش دهندگان سوادآموزی، افزود: در این راستا چهارمین کارگاه روش تدریس و بررسی کتب جدیدالتألیف و همچنین کارگاه بهبود کیفیت دوره های سوادآموزی و انتقال نهضت سوادآموزی برای آموزش دهنده های این حوزه در سال ۹۵ برگزار شد.

به نقل از به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش قشم؛ وی گفت: در این کارگاه ۸۱ آموزش دهنده دوره های سواد آموزی و انتقال در یک دوره یک روزه با آخرین تغییرات کتب درسی و روش های نوین تدریس آشنا شدند.

پور اشرف با بیان اینکه در این چهار کارگاه جمعاً بیش از ۳۲۰ نفر درس حضور داشتند، خاطر نشان کرد:هدف از برگزاری این کارگاه ها را ارتقاء آگاهی و آشنایی آموزش دهندگان با روش های تدریس برای افراد گروه سنی ۴۹-۱۰ سال بوده است.

مدیرآموزش وپرورش قشم تصریح کرد: آخرین آیین نامه های آموزشی، آیین نامه های ارزشیابی، چیستی، چرایی و چگونگی سواد آموزی به آموزش دهنده ها از دیگر موارد آموزشی در این کارگاه ها بوده است.

پوراشرف با بیان اینکه که مطابق حجم ابلاغی اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان در سال ۹۵، قریب به ۱۵۰ بیسواد و ۶۰نفر نیز در دوره انتقال در شهرستان قشم وجود دارد، اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا اوایل شهریورماه بیش از ۵۰ درصد از بیسوادان و ۱۰۰ درصد از سواد آموزان دوره انتقال تحت پوشش کلاس های سواد آموزی این ناحیه آموزش قرار گرفته اند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=1091

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.