تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
3

برگزاری همایش نقش اقامتگاه های بوم‌گردی در کار آفرینی و اشتغالزایی درلارک

  • کد خبر : 10055
  • 13 مهر 1398 - 12:41
برگزاری همایش نقش اقامتگاه های بوم‌گردی در کار آفرینی و اشتغالزایی درلارک

همایش نقش اقامتگاه های بوم‌گردی در کار آفرینی و اشتغالزایی در جزیره لارک برگزار شد به مناسبت هفته گردشگری، همایش نقش اقامتگاه های بوم‌گردی در کار آفرینی و اشتغالزایی در جزیره لارک برگزار شد

به گزارش هرمزگان امروز: رضا برومند در این همایش با اشاره به مفهوم توسعه گفت: توسعه به حداکثر رساندن توان جامعه برای پاسخگویی به نیاز مردم است که بسیاری از اتفاقات در استان خلاقیت است و توسعه نیست.

او با اشاره به اینکه توسعه استقلال را بوجود می آورد، افزود: در توسعه است که تحریمها بلا اثر و نگاه‌ها تغییر می یابد.

مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان افزود: به چشم انداز زیبا در در جزیره لارک نیاز داریم که باید این چشم اندازها را تعریف کنیم.

او با بیان اینکه اگر بخواهیم به توسعه برسیم باید برنامه ها و چشم انداز را تعیین کنیم، افزود: بسیاری از موانع توسعه که در جاهای دیگر داریم در جزیره لارک نداریم. بر ومند ادامه داد: آموزش میتواند ظرفیت ها را بالا ببرد و اگر در زمینه آموزش خوب عمل کنیم خیال ما برای پنجاه سال آینده راحت خواهد بود.

در ادامه غلامرضا آباد مدیر کل عمران جزایر: ضمن گرامیداشت هفته گردشگری گفت: مهمترین نکته برای توسعه آموزش است و نیاز اولیه برای رشد یک کشور آموزش است.

او با اشاره به اینکه در بحث آموزش در استان کم کاری شده، افزود: اگر در آموزش کار شود نسلی به وجود می‌آید که می‌توانند استان را به پیشرفت برساند.

آباد افزود: زیرساختها را باید در جزیره لارک لحاظ کنیم و در خصوص پروژه ها با کسی شوخی نداریم چون مسوولان باید یاد بگیرند کار مردم را انجام دهند.

مدیر کل عمران جزایر با بیان اینکه باید در تمام نظام همه از امکانات رفاهی برخوردار باشند؛ افزود: خوشبختانه بنیاد مسکن و اداره کل میراث فرهنگی با تمام قوا وارد شدند و از تمام ظرفیتها برای پیشرفت جزیره لارک استفاده می کنند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10055

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.