تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
3

برگزاری مانورامداد و نجات در بزرگترین پایانه مسافری دریایی ایران

  • کد خبر : 12800
  • 25 آذر 1398 - 10:45
برگزاری مانورامداد و نجات در بزرگترین پایانه مسافری دریایی ایران

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر از برگزاری مانور امداد و نجات شناور مسافری با هدف ارزیابی توان عملیاتی تیم مدیریت بحران در محدوده آّب های ساحلی بندرشهید حقانی هرمزگان خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: “ حمیدرضا محمدحسینی” ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: سازمان بنادر و دریانوردی توجهی زیادی نسبت به سنجش میزان ایمنی و ارزیابی سطح آمادگی تیم های عملیاتی در بنادر مسافری به ویژه در موقع مواجهه آنها با حوادث احتمالی دارد.

وی افزود: با توجه به استانداردها و الزامات ایمنی دریایی ابلاغ شده برای شناورهای مسافری، یک مانور عملیاتی مانور امداد و نجات شناور مسافری در محدوده بندر مسافری شهید حقانی با حضور ممیزان شرکت IMG به مرحله اجرا گذاشته شد.

مدیراداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر خاطرنشان کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی های خوب و موثر مسئولین سازمان بنادر و دریانوردی و همکاری دقیق و منظم واحد های مربوطه، توانسته ایم در مواقع اضطراری و بحرانی بهترین تصمیم را در کمترین زمان ممکن به مرحله اجرا درآوریم.

لازم به ذکر است، استان هرمزگان به عنوان پایتخت مسافرت های دریایی ایران با برخورداری از ۱۳ بندر مسافری، حجمی افزون بر ۹۰ درصد از کل سفرهای دریایی آب های داخلی ایران را پشتیبانی می کند که تنها در بندر شهید حقانی به عنوان بزرگترین پایانه مسافری دریایی ایران، روزانه شش هزار نفر به صورت ایمن از بندرعباس به مقصد جزایر قشم، هرمز و لارک ترابری می شوند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=12800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.