تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
2

برگزاری دومین وبینار بین المللی حوزه تعاون

  • کد خبر : 23739
  • 23 آذر 1399 - 11:22
برگزاری دومین وبینار بین المللی حوزه تعاون
سرپرست مدیریت تعاون اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان از برگزاری دومین وبینار بین المللی حوزه تعاون با موضوع " ساختارشناسی الگوهای حمایتی و نظارتی نهاد دولت و کسب و کارهای تعاونی در کشورهای منتخب" در 25 آذرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز “فرشید رضایی” افزود: این وبینار بین المللی با مشارکت و همکاری و همیاری دفتر ترویج، آموزش و تحقیقات تعاونی ها و دفتر امور بین الملل و مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در تاریخ ۲۵/۹/۹۹ به مناسبت روز پژوهش از ساعت ۹:۴۵ تا ۱۳ با حضور سیاستگذاران، نخبگان حوزه تعاون و تعاونگران موفق کشورهای آلمان، فرانسه، اسپانیا،چین، هندوستان، ساحل عاج، لبنان و ایران در بستر فناورانهhttp://live.shooka.ir:8098/mcls برگزار می شود.

قابل ذکر است امکان حضور و مشارکت مجازی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران، و اعضای شرکتهای تعاونی، مدیران و کارشناسان سایر وزارتخانه ها و سازمان های مرتبط با تعاونی ها و عموم مشتاقان فرهنگ یاریگری اجتماعی و اقتصادی به تعداد محدود در این وبینار فراهم شده است.

امکان ورود تالار ابری پخش زنده وبینار از طریق آدرس اینترنتی مورد اشاره همزمان با شروع وبینار از طریق گوشی های تلفن همراه هوشمند، رایانه وسایر ابزارهای ارتباطی میسر است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23739
  • منبع : روابط عمومی وزارت تعاون .کار و رفاه اجتماعی
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.