تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
4
توسط سازمان حمل و نقل شهرداری صورت گرفت؛

برگزاری دوره آموزشی قوانین رانندگی و ایمنی راهها برای رانندگان تاکسی بندرعباس

  • کد خبر : 24098
  • 30 آذر 1399 - 13:05
برگزاری دوره آموزشی قوانین رانندگی و ایمنی راهها برای رانندگان تاکسی بندرعباس
سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری، با همکاری پلیس راهور شهرستان بندرعباس دوره آموزشی ایمنی راهها، جاده ها و قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی برای رانندگان تاکسی برگزار کرد.

به گزارش هرمزگان امروز، حسین اخلاقی در این باره اظهار کرد: این دوره آموزشی با هدف توانمند سازی رانندگان کلیه خطوط تاکسی درون شهری بندرعباس است که با همکاری پلیس راهور شهرستان برگزار گردید.

وی در ادامه افزود: کلاس آموزشی ایمنی راهها و جاه ها، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بمنظور ایجاد آمادگی تا‌کسیرانان و خدمات رسانی بهتر به شهروندان گرامی است.

اخلاقی خاطر نشان کرد: این کلاس آموزشی همچنین با هدف ارتقای سطح مهارت و دانش تاکسیرانان در مواقع بارندگی، رانندگی در شب، رعایت قوانین و مقررات، توجه به تابلوهای راهنمایی در سطح معابر و غیره برگزار شد.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری اظهار کرد: در ادامه این جلسه آموزشی هریک از رانندگان سوال های خود را اعم از مشکلات موجود در معابر و قوانین موجود برای تاکسیرانان مطرح و از سوی مدرس این دوره پاسخ مربوطه را دریافت کردند.

اخلاقی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۲۳ خط تاکسی، مسیرهای درون شهری بندرعباس را پوشش می دهد، گفت: شرکت در دوره آموزشی مذکور برای کلیه رانندگان این خطوط بلامانع بوده و رانندگان پس از نام نویسی و ارائه شماره ملی خود بصورت رایگان در این کلاس آموزشی ثبت نام و شرکت کردند.

اضافه می شود؛ دوره آموزشی ایمنی راهها، جاده ها، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در سالن آموزش دفتر مرکزی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر برگزار شد و مدرس این دوره جناب سرهنگ همتی از پلیس راهور شهرستان بندرعباس بود

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24098
  • منبع : روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندعباس
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.