تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
5

برگزاری دوره آموزشی تخصصی قوانین و مقررات حوزه عمرانی در استانداری هرمزگان

  • کد خبر : 4498
  • 04 تیر 1398 - 8:45
برگزاری دوره آموزشی تخصصی قوانین و مقررات حوزه عمرانی در استانداری هرمزگان

مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری هرمزگان از برگزاری دوره آموزشی تخصصی قوانین و مقررات حوزه عمرانی در استانداری هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، اسماعیل امیدوار بیان داشت: این دوره آموزشی به منظور توانمندسازی و به‌روزرسانی دانش حرفه‌ای نیروی انسانی در حوزه عمرانی در حال برگزاری است.
وی مهمترین سرفصل های این دوره را آموزش کمیسیون ماده۱۰۰ و ۷۷، صدور پروانه ساختمانی و ماده۱۰۰، تفکیک اراضی و کمیسیون ماده۷۷، اصلاحیه ماده ۱۹ قانون نوسازی و قانون نحوه تقویم ابنیه و املاک مورد نیاز عنوان کرد.
وی افزود: آشنایی مدیران و معاونین و کارشناسان حوزه عمرانی با قوانین و آئین نامه ها ضرورت دارد و آموزش ویژه کارکنان در این دوره های آموزشی لازم است.
امیدوار گفت: این دوره آموزشی ویژه مدیران و کارشناسان حوزه معاونت عمرانی استانداری و معاونین عمرانی فرمانداری های شهرستان های تابعه برگزار و در پایان میزان کارآمدی و تخصص هر یک از موضوعات مورد بررسی قرار می گیرد.
مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: این دوره تخصصی به مدت ۴ هفته در قالب ۲۴ ساعت آموزش برگزار خواهد شد و در پایان گواهی صادر می شود

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=4498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.