تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
1

برگزاری جلسه شورای بهورزی در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

  • کد خبر : 52176
  • 26 اسفند 1402 - 12:03
برگزاری جلسه شورای بهورزی در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

به گزارش هرمزگان امروز ، جلسه شورای بهورزی با حضور رئیس دانشگاه ، معاون بهداشتی دانشگاه ، مدیر نیروی انسانی دانشگاه ، معاون فنی معاونت بهداشتی و رئیس گروه آموزش بهورزی و نمایندگان بهورزان با هدف بررسی مشکلات خانه های بهداشت و ارتقای شاخص های بهداشتی تشکیل شد.

در این جلسه دکتر جاودان رئیس دانشگاه بهورزان را پیشگامان خط سلامت در مناطق روستایی بر شمرد و در راستای تاکید بر اهمیت جایگاه بهورزان ابراز داشت: یک بهورز خوب در روستا می تواند نقش یک مدیر، پزشک ، معلم، پرستار و ماما را ایفا نماید و آنها را نمایندگان تام الاختیار  معاونت بهداشتی در خانه های بهداشت برشمردو از عملکرد بهورزان در برنامه پویش ملی سلامت تقدیر و تشکر و ابراز خرسندی نمود.

در ادامه دکتر ذاکری معاون  بهداشتی دانشگاه  با اشاره به نقش مهم و تاثیر گذار بهورزان در بهبود شاخص های بهداشتی اظهار داشت: با برنامه ریزی های در دست اقدام و همچنین پیگیری های فعالانه بهورزان می توان سطح سلامت عمومی در روستا ها را افزایش داد.

دراین جلسه مصوبات جلسه قبلی و همچنین مشکلات فنی و اجرایی بهورزان توسط نماینده هر مرکز مطرح و پس از بحث و تبادل نظر تصمیماتی اتخاذ شد.

خبرنگار : مهدیه حاج ملک

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=52176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.