تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
6

برپایی گشت و مراقبت مستمر توسط یگان حفاظت شهرستان میناب

  • کد خبر : 10778
  • 28 مهر 1398 - 10:54
برپایی گشت و مراقبت مستمر توسط یگان حفاظت شهرستان میناب

خسرو بهرامی نژاد رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میناب از برپایی گشت های مستمر یگان حفاظت آن اداره همزمان با شروع فصل کشاورزی خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز؛ بهرامی نژاد گفت: باید نگاه حفاظتی را با توجه به اهمیت این موضوع در سازمان جنگلها به تمامی واحدهای ادارات منابع طبیعی تسرعی داد تا علاوه بر نیروی های گشتی یگان حفاظت موجود در عرصه ها هرکدام از کارشناسان نیز خود را مکلف به حراست و حفاظت از عرصه های طبیعی منابع طبیعی بدانند.

وی ضمن اشاره به شروع فصل کشت و زرع در شهرستان تاکید کرد : باید برای جلوگیری از سواستفاده زمین خواران و متصرفین به اراضی ملی، نیروهای یگان حفاظت گشت های حفاظتی خود را بیشتر و منظم تر حتی در ایام تعطیل برقرار، تا فرصت دست درازی متخلفین به عرصه های طبیعی را از آنها سلب کنیم.

بهرامی نژاد افزود : در همین راستا و در روز اربعین حسینی مامورین گشت و مراقبت یگان حفاظت این اداره ضمن گشت زنی در بخش توکهور با هماهنگی صورت گرفته با فرماندهی انتظامی هشتبندی و کارشناس حفاظت منابع امور آب میناب از اراضی منطقه هامین بازدید و از فعالیت متخلفین و متعرضین به اراضی ملی جلوگیری کردند و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح معرفی گردیدند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10778

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.