تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
2

برنامه‌ریزی و پیگیری اجرای طرح‌های توسعه‌ منطقه مکران

  • کد خبر : 10440
  • 20 مهر 1398 - 10:40
برنامه‌ریزی و پیگیری اجرای طرح‌های توسعه‌ منطقه مکران

سواحل مکران آینده بسیار درخشانی دارد و ما تلاش می‌کنیم با فراهم کردن بستر مناسب شاهد تسریع در توسعه این منطقه باشیم.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر فریدون همتی پس از بازدید از سواحل مکران در شهرستان‌های سیریک و جاسک به همراه دکتر انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، عنوان کرد: با توجه به بازدیدهایی که از منطقه سواحل مکران داشتیم، تلاش می کنیم برنامه ریزی و پیگیری مناسبی جهت اجرای اقدامات توسعه‌ای این منطقه صورت گیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر پروژه بسیار بزرگ ایجاد پایانه صادرات نفت در جاسک در حال اجراست که ظرفیت نهایی آن صادرات روزانه ۱۰ میلیون بشکه نفت از این منطقه خواهد بود.

استاندار هرمزگان افزود: راه اندازی شهرک صنعتی دو هزار هکتاری، ایجاد پالایشگاه ۳۵۰ هزار بشکه ای و ایجاد یک مجموعه پتروپالایش دیگر برنامه های در حال اجرا برای توسعه سواحل مکران در شهرستان جاسک می باشد.

همتی تصریح کرد: راه اندازی شهرک گلخانه‌ای ۱۶۰۰ هکتاری در کنار سد جگین، نیروگاه ۱۴۰۰ مگاواتی سیریک و اجرای پروژه های شیلاتی و گردشگری از دیگر برنامه ها برای توسعه سواحل مکران می‌باشد.

همتی گفت: پیگیری های بسیاری برای برقراری پرواز مستقیم جاسک به تهران انجام شده و این امر به زودی عملیاتی می شود که موجب حضور هرچه بیشتر سرمایه‌گذاران و گردشگران در این منطقه خواهد شد.

استاندار هرمزگان بیان داشت: سواحل مکران آینده بسیار درخشانی دارد و ما تلاش می‌کنیم با فراهم کردن بستر مناسب شاهد تسریع در توسعه این منطقه باشیم.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10440

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.