تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
5

برق موقت و دائمی واحدهای تولیدی قیر بندرعباس تامین می شود

  • کد خبر : 5052
  • 16 تیر 1398 - 10:06
برق موقت و دائمی واحدهای تولیدی قیر بندرعباس تامین می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، دکتر ایرج حیدری در این جلسه از اهمیت واحدهای تولیدی سخن گفت و اظهار داشت: واحدهای تولیدی فعال که در حوزه صادرات فعالیت می کنند و به دنبال ارزآوری هستند، نیاز حال و آینده اقتصاد محسوب می شوند.

معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در یکصد و هفتاد و ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: برق واحدهای تولیدی قیر شمال پالایشگاه تامین خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، دکتر ایرج حیدری در این جلسه از اهمیت واحدهای تولیدی سخن گفت و اظهار داشت: واحدهای تولیدی فعال که در حوزه صادرات فعالیت می کنند و به دنبال ارزآوری هستند، نیاز حال و آینده اقتصاد محسوب می شوند.
وی افزود: در این راستا نیاز است برای تامین مایحتاج واحدهای تولیدی تمام سعی و تلاش خود را با جدیت هر چه تمام تر انجام دهیم.
دکتر حیدری از مدیران برق منطقه ای و توزیع برق استان خواستار تامین برق این واحدها شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز اظهار داشت: ۶ واحد قیر مستقر در شمال پالایشگاه که فازهای نخست یا بعدی خود را تکمیل می کنند نیاز به تامین برق دارند که در این راستا باید نیاز آنها مرتفع گردد.
خلیل قاسمی افزود:: در این جلسه برای تامین برق واحدهای تولیدی، مقرر شد این واحدها نیز جهت تکمیل انشعاب برق، مشارکت داشته باشند تا تامین برق آنها در اسرع وقت صورت پذیرد.
شایان ذکر است در این جلسه به جابجایی مواد اولیه برخی واحدهای مستقر در منطقه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از منطقه ویژه اقتصادی شهید رجایی بحث شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=5052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.