تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

برای پشتیبانی ازستاداجرایی انتخابات همه مدیران وامکانات دولتی پای کار هستند

  • کد خبر : 51173
  • 10 اسفند 1402 - 20:57
برای پشتیبانی ازستاداجرایی انتخابات همه مدیران وامکانات دولتی پای کار هستند

مهدی دوستی استاندارهرمزگان در نشست روزانه ستاد اجرایی انتخابات بر آماده باش همه مدیران و امکانات دستگاه های اجرایی بمنظور پشتیبانی تاکیدکرد.

به گزارش هرمزگان امروز به نقل از اداره کل روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، نشست ستاد انتخابات استان هرمزگان با حضور استاندار، اعضای ستاد و ارتباط وبیناری فرمانداران و بخشداران برگزار شد.

مهدی دوستی در این نشست رویداد  انتخابات را  برای مردم و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برهه حساس و سرنوشت ساز دانست و اظهارداشت: نگاه تمام جهان اکنون به  مردمی ترین رویداد سیاسی ایران اسلامی است.

وی،انتخابات را مظهر عینی مردم سالاری در کشور عنوان داشت و افزود: این روزها گفتمان غالب محافل بویژه در بین جوانان و نوجوانان مسئله انتخابات است و علیرغم تلاش ها و  بسترسازی های تبلیغاتی دشمنان شور و نشاط ایجاد شده در حوزه های انتخاباتی استان، حماسه سازی مردم در یازدهم اسفند را نوید می دهد.

استاندار هرمزگان،تلاش تمامی ارکان ستاد در حوزه برگزاری و نظارت را مهم برشمرد و گفت:در تمامی حوزه های انتخاباتی استان همه امکانات بسبج شده و برای ایجاد فضایی مناسب و در خور شان مردم شریف هرمزگان آمادگی کامل وجود دارد و نیروهای کمکی اعم از مدیران و امکانات دستگاه های اجرای برای پشتیبانی از کمیته های زیرمجموعه آماده باش هستند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=51173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.