تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
5

با دستور دستگاه قضایی کشتی‌‌ حامل روغن خام سویا در بندر شهید رجایی پهلو گرفت

  • کد خبر : 22878
  • 18 آبان 1399 - 10:44
با دستور دستگاه قضایی کشتی‌‌ حامل روغن خام سویا در بندر شهید رجایی پهلو گرفت
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یک فروند کشتی بزرگ روغن خام سویا که بدلیل مشکلات بین فروشنده ‌و صاحب کالا نتوانسته بود مجوز ورود به بندر را اخذ نماید با ورود دستگاه قضای استان هرمزگان ‌و تشکیل جلسه مشترک روز گذشته در بندر شهید رجایی پهلو گرفت.

به گزارش هرمزگان امروز، “علیرضا محمدی کرجی ران” گفت: کشتی حامل ۴۱ هزار و ۷۸۰ تن روغن خام سویا که بدلیل مشکلات بین خریدار و فروشنده از تیرماه سال جاری بلاتکلیف مانده بود پس از تشکیل جلسه و دستور رییس کل دادگستری استان هرمزگان روز گذشته در بندرشهید رجایی پهلو گرفت.

وی این کشتی را متعلق به یکی از خطوط کشتیرانی یونان اعلام کرد و گفت :عملیات راهبردی کشتی مذکور انجام و این شناور در اسکله شماره ۲۱ بندر شهید رجایی مستقر و در حال عملیات تخلیه کالا است .

محمدی کرجی ران اظهار داشت: این کشتی از مبدأ بندر پاراناگوا کشور برزیل عازم آب‌های ‌‌خلیج فارس شده بود که پس از ورود، بدلیل مشکلات بین خریدار و فروشنده نتوانسته مجوز ورود به بندر را اخذ نماید.

وی افزود: با ورود دستگاه قضا و تشکیل جلسه مشترک به ریاست رییس کل دادگستری استان هرمزگان، مشکلات مطروحه مرتفع و اجازه پهلوگیری این شناور در بندر شهید رجایی صادر شد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در ادامه تصریح کرد: این سی و ششمین کشتی حامل کالاهای اساسی در سال جاری است که بیش از ۴۱ هزار تن روغن خام سویا را به کارخانجات فرآوری این محصول تزریق می نماید.

به گفته محمدی کرجی ران یکی از اهداف مهم و اولویت‌های کاری دولت، بویژه سازمان بنادر و دریانوردی، تامین به موقع و سریع کالاهای اساسی مورد نیاز کشور است که اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز همسو با سیاستهای کلان دولت پیرامون زنجیره تامین کالاهای استراتژیک با اختصاص انبارهای ویژه نگهداری و انبارش و همچنین اختصاص پایانه های ویژه تسهیل گر تحقق این امر مهم بوده است .

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=22878
  • منبع : روابط عمومی اداره کل بنادرودریانوردی هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.