تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
6

بانک ها حق تملک واحدهای تولیدی را ندارند

  • کد خبر : 24675
  • 14 دی 1399 - 11:04
بانک ها حق تملک واحدهای تولیدی را ندارند
چهارصد و پنجاه و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان به ریاست دکتر حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان و اعضاء کارگروه در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر ایرج حیدری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با اشاره به اهمیت عملیاتی شدن مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، عنوان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی و بانک‌ها با عملیاتی کردن مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، از ایجاد خلل در روند تولید جلوگیری به عمل آورند.

وی در همین رابطه گفت: ایجاد خلل در روند تولید واحدهای تولیدی از هیچ مدیری پذیرفته نیست و در صورت بروز هرگونه مشکل باید پاسخگو باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: تامین و ترخیص مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی فعال استان اولویت گمرکات و بنادر باشد.

حیدری افزود: حمل و نقل سوخت به نیروگاه های تولید برق استان سرعت گیرد و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نسبت به کامیون های مورد نیاز اقدام نماید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با تاکید بر فعال شدن کارگروه خبرگان بانکی، تصریح کرد: کارگروه خبرگان بانکی استان برای تسریع در حل مشکلات واحدهای تولیدی و بانک ها فعال شود.

وی گفت: بانک ها حق تملک واحدهای تولیدی را ندارند و در صورت بروز هرگونه مشکل با واحدهای تولیدی موضوع را به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان منعکس کنند تا تصمیم گیری و رفع مشکل شود.

در ادامه خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در این جلسه افزود: این سازمان در سال جارزی نیز همانند سال گذشته پیگیر تامین نقدینگی از طریق اعطلای تسهیلات به واحدهای تولیدی استان که در چارچوب سرمایه در گردش، سرمایه ثابت و بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی پرداخت می گردد و اجرای این برنامه مستلزم مشارکت و همراهی بانک های استان هرمزگان در اعطای تسهیلات است.

شایان ذکر است: در این نشست مسائل و مشکلات چندین واحد تولیدی استان فعال در بخش های مختلف، در زمینه تسهیلات بانکی و تامین مواد اولیه، بررسی و با دستور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصمیمات لازم برای رفع مشکلات این واحدها اتخاذ شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24675
  • منبع : روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.