تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
4

بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران از بندر صیادی کوهستک در هرمزگان

  • کد خبر : 35625
  • 17 خرداد 1402 - 16:59
بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران از بندر صیادی کوهستک در هرمزگان

معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران به همراه معاون امور نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری، مشاور و مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانهای سازمان شیلات ایران، مدیر کل شیلات هرمزگان، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان و معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان و جمعی از مدیران شیلاتی و جامعه صیادی از بندر صیادی کوهستک بازدید کرد.

به گزارش هرمزگان امروز به نقل از صبح دریانیوز ، معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران در این بازدید با اشاره به اینکه هرمزگان در صید و صیادی و فعالیت های شیلاتی در کشور از جایگاه ویژه ای بهره مند است تصریح کرد: توسعه فعالیت‌های شیلاتی در سواحل مکران و ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و رشد تولید از برنامه های مهم در دست اقدام شیلات برای این منطقه است.

سید حسین حسینی بنادر صیادی را نمادی از خدمت رسانی به جامعه صیادی خواند و گفت: تداوم و ارتقای خدمت رسانی به جامعه صیادی در دستور کار مدیران شیلاتی کشور قرار دارد و تاکید میکنیم همه در مجموعه شیلات سراسر کشور خادم و خدمت گذار جامعه و فعالین شیلاتی به ویژه آبزی پروران و صیادان هستیم .

در ادامه مدیر کل شیلات هرمزگان با اشاره به وجود بالغ بر ۲۱۰ شناور صیادی شامل ۱۸۰ فروند قایق صیادی و حدود ۳۰ فروند شناور لنج صیادی در این بندر گفت: بندر صیادی کوهستک از بالغ بر ۹۰۰ نفر صیاد بهره مند است که بیانگر نقش مهم این بندر صیادی در صید و صیادی کشور دارد.

مسعود بارانی تصریح کرد: با توجه به موقعیت بندر صیادی کوهستک و همچنین ظرفیت های آن،  بندر صیادی کوهستک  توانسته به عنوان پشتیبان سایت های پرورش ماهی در دریا به خوبی عمل کند و در این زمینه گام های خوبی در این بندر صیادی برداشته شده است.

گفتنی است، همچنین از روند صدور مجوز های صید، ثبت تردد شناورها و دفتر صید بندر صیادی کوهستک بازدید شد.

پایان خبر /

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=35625

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.