تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
3

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری از اداره کل شیلات

  • کد خبر : 10006
  • 13 مهر 1398 - 10:34
بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری از اداره کل شیلات

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان به همراه مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان و مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان از اداره کل شیلات هرمزگان بازدید کردند.

به گزارش هرمزگان امروز: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در این بازدید با اشاره به اهمیت و جایگاه شیلات برای استان هرمزگان گفت: بدون شک بهره مندی از ۳۱ هزار نفر صیاد و همچنین جامعه گسترده آبزی پرواران و صنایع شیلاتی نقش بسیار مهمی در اشتغال زایی استان دارد.

وی افزود: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید و به ویژه درسال های اخیر شاهد رشد و پویای خوبی در حوزه شیلات استان هرمزگان بوده ایم و به خوبی شیلات هرمزگان توانسته نقش خود را در رونق اقتصادی استان ایفا نماید.

حیدری با تاکید بر تداوم فعالیت های شیلاتی و اهمیت رونق تولید در شرایط حاضر گفت: استان هرمزگان در همه عرصه های شیلاتی به نگین درخشان فعالیت های شیلاتی کشور تبدیل شده است.

گفتنی است در پایان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان به همراه مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان و مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با مدیر کل و معاونین شیلات هرمزگان پیرامون مسائل پیش روی جامعه شیلاتی و در راستای مرتفع سازی و ارتقای بیش از پیش فعالیت های شیلاتی استان دیدار و گفتگو کردند

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.