تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0

بازدید معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت روز آزمایشگاه از بخش های آزمایشگاهی بیمارستان های مرکز استان

  • کد خبر : 53137
  • 31 فروردین 1403 - 1:03
بازدید معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت روز آزمایشگاه از بخش های آزمایشگاهی بیمارستان های مرکز استان

به گزارش هرمزگان امروز ، دکتر کمالی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، مصادف با ۳۰ فروردین ماه روز آزمایشگاه، با حضور در بخش های آزمایشگاهی بیمارستان ها، این روز را به کلیه کارکنان حوزه علوم آزمایشگاهی تبریک گفت.

مصادف با روز آزمایشگاه دکتر کمالی به همراه مدیر درمان و کارشناسان علوم آزمایشگاهی معاونت درمان از پرسنل آزمایشگاه بیمارستان پیامبر اعظم(ص)، شریعتی و بیمارستان کودکان تقدیر و تشکر بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی: پیام تبریک دکتر منوچهر کمالی معاون درمان دانشگاه به مناسبت روز آزمایشگاه به شرح زیر است:
بدون شک روز آزمایشگاه، روز سپاس از جان ها و اندیشه های والایی است که در پویایی نظام سلامت خالصانه تلاش می کنند و جامعه بزرگ آزمایشگاهیان، دیده بانان گمنام عرصه های سلامت کشور هستند که در راه اعتلای سلامت جامعه همواره می کوشند.
برخود لازم میدانم ضمن قدردانی از زحمات بی بدیل این عزیزان، روز علوم آزمایشگاهی را به کلیه کارکنان خدوم حوزه علوم آزمایشگاهی معاونت درمان دانشگاه تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سلامتی و بهروزی و توفیق در دستیابی به اهداف متعالی نظام سلامت که همانا ارتقای سطح سلامت آحاد جامعه است را مسئلت می نمایم.

در پایان وی خاطر نشان کرد: از محل تخصیص اعتبارات وام بانک جهانی به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال تجهیزات علوم آزمایشگاهی پیشرفته و به روز به بخش های هماتولوژی، بیوشیمی، هورمون شناسی و میکروب شناسی اهدا شد.

خبرنگار : مهدیه حاج ملک

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=53137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.